Terug

Verloren bagage sinds 1 juni

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: VUELING AIRLINES

05/09/2023

Op 1 juni nam ik de vlucht naar Alicante, in Brussel liep het meteen mis en werd geen bagagelabel aangebracht aan mijn koffer. Helaas was de koffer dus niet mee op vakantie. Ik maakte meteen mijn claim bij aankomst en vulde alle details over mijn koffer in. Ik kreeg enkel een mail met de vraag om PIR en bagagelabel te versturen, nadien niets meer...Dit sleept al 3 maanden aan. Ondertussen ben ik nog steeds mijn bagage kwijt en kreeg ik geen vergoeding voor mijn basisbehoeften ter plaatse. Telefonisch krijg je enkel een bot aan de lijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform