Geachte mevrouw/meneer,Op 10/11/2019 heeft mijn zoon De Jaeger Gregor, samen met drie vrienden Flixbus genomen Nr. 817, vertrekkende van Brussel Noord richting Amsterdam. Het betreft boeking nr. #1602207819.Aangekomen in Amsterdam, heeft de buschauffeur doorgereden voordat de jongens hun bagage uit de bagageruimte hebben kunnen uitladen. Het betreft drie rugzakken en drie skateboarden. Dezelfde dag hebben ze naar de klantendienst gebeld, maar wegens zondag, hebben ze niemand aan de lijn kunnen krijgen. Ze hebben dan ook onmiddellijk formulier voor gevonden voorwerpen ingevuld en verzonden.Gezien er vrij belangrijke zaken in de rugzakken zaten (sleutels, werkboeken voor school e.a.), die we absoluut zo snel mogelijk terug moeten krijgen, hebben we reeds meerdere malen naar de klantendienst gebeld. De persoon aan de lijn deed geen enkele moeite om na te kijken of er al iets gekend was. Er werd noot naar de bus nummer en/of boeking nummer en/of de naam van de passagiers gevraagd. Telkens kregen we onmiddellijk het antwoord: “Er zijn er nog geen twee weken voorbij, jullie moeten wachten tot er twee weken voorbij zijn”. Ook mijn uitdrukkelijke vraag om na te kijken of de spullen al gevonden werden wegens belangrijke zaken die erin zaten, hielp niet. Ondertussen zijn twee weken wachttijd voorbij. We hebben nog geen antwoord gekregen over onze bagage. We ondervinden belangrijke problemen door het missen van voorwerpen die we kwijt zijn. Zo staan er twee fietsen van mijn zoon aan de treinstations geparkeerd waartussen hij pendelt, vastgemaakt door sloten waarvan de sleutels in de bagage zaten. Ook zijn werkboek, die heel belangrijk is voor het maken van een ontwerp voor zijn studies is weg, waardoor hij niet verder kan. We zijn erg ontgoocheld in jullie service. De enige conclusie die we kunnen trekken vanuit hoe onze aanvraag behandeld is, is dat er nooit naar onze bagage gezocht werd. I.p.v. een simpel telefoontje naar de chauffeur in kwestie op de dag zelf, werd er gekozen om de passagiers twee weken aan het lijntje te houden om hoogstwaarschijnlijk daarna te melden dat de bagage niet gevonden is en dat er gezien reeds twee weken voorbij zijn, kan het nooit meer terug gevonden zijn. Bij deze vraag ik jullie uitdrukkelijk om onze bagage te zoeken en deze zon snel mogelijk aan ons terug te bezorgen.Hoogachtend