Terug

Verlopen waardebonnen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: bol.com

03/04/2024

Beste, ik had waardebonnen Bol.com met een einddatum. Deze had ik genoteerd in mijn agenda. Enkele dagen voor het verlopen plaatste ik een bestelling en dit werkte niet omdat volgens het systeem de bonnen verlopen waren. Dit was ter waarde van € 150. Bol.com weigert deze bonnen te accepteren en geeft ook geen compensatie. Kan dit zomaar?

Berichten (2)

bol.com

Naar: F. S.

03/04/2024

Goedemiddag FPA Schoon,Bedankt voor je bericht. Er is je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

F. S.

Naar: bol.com

29/04/2024

Beste Klantenservice van Bol.com,Ik vind het nog steeds ronduit belachelijk dat jullie cadeaubonnen (lees: waardepapier) aanbieden met een gelimiteerde periode van geldigheid. Buiten het feit of dit juridisch geoorloofd is, vind ik het niet klantvriendelijk dat klanten niet tijdig attent worden gemaakt op de verloopdatum zodat zij nog in de gelegenheid worden gesteld om hun waarde in te zetten in aankopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform