Beste,Op 18 maart 2020 bestelde ik vol vertrouwen 2 vliegtickets voor een reis naar Tampa in december 2020. Boekingscode JH7H9G. Helaas stak COVID daar een stokje voor en werd de vlucht geannuleerd door jullie op 10 september 2020. Jullie boden ons de kans aan om een terugbetaling aan te vragen of het bedrag om te zetten naar een voucher.U moet weten dat wijzelf een restaurant uitbaten en ook zwarte sneeuw hebben gezien door Corona. Iedereen weet dat de luchtvaartmaatschappijen het moeilijk hadden vandaar dat we bewust voor een voucher kozen.Er stond ook overal op vermeld als je de voucher niet binnen de termijn kon gebruiken dat deze toch terug betaald kon worden. De links via de vele e-mails werken ook niet meer…Door COVID hebben we in 2021 ook geen reizen gemaakt mijn verbazing was dan ook groot toen ik ontdekte dat de voucher niet meer geldig was. En dat we ook op geen enkele manier hierrond verwittigd zijn geweest. In het najaar van 2021 ben ik langere periode ziek en gehospitaliseerd geweest dus reizen was helemaal geen optie. Mijn pogingen om jullie te bereiken zijn tot op heden niet geslaagd. De anders vlot beantwoorde whatsapp blijft onbeantwoord van jullie kant uit.Een duidelijk mailadres is onvindbaar op jullie site.Een klacht indienen via de site gaat niet omdat mijn boekingsnummers zogezegd niet meer bestaan.Telefonisch geraak je ook niet tot bij jullie.Het enige wat we willen is deze winter op reis gaan. Graag vragen we een heractivatie van onze vouchers of een terugbetaling. Zodat we vol vertrouwen in jullie opnieuw kunnen reizen.