Terug

Verlopen geschenkkaart Colruyt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Colruyt

07/02/2023

Beste,Een dikke week geleden vond ik een ongebruikte geschenkkaart terug van 150€ waarde op naam met code 3072587681823824 van Colruyt, welke ik op eind 2020 gekregen heb. Buiten diverse lockdowns zat ik met zware revalidaties door maar liefst drie operaties in 2021 en 2022. Dus door gedachte op gezondheid is deze totaal in de vergetelheid geraakt. Er staat inderdaad op dat deze verlengd kan worden en ik ontdek ook diverse artikels dat cadeaubons sowieso vaak verlengd werden in corona tijd. We hebben immers allen bijna twee jaar vastgezeten. Ik ben bij het vinden de lokale Colruyt binnen gesprongen, waar verkoper mij direct poogde af te wimpelen. Na wat uitleg van de situatie kreeg ik de gerant voor mij die veel welwillender was en direct voorstelde om naar Halle te bellen voor check hoeveel er nog op de kaart zou staan. Ik zei waarschijnlijk nog alles. Ik zou snel nieuws krijgen. Gisteren belde deze mij op et nieuws dat er geen beweging op de kaart is gebeurd dus dat deze niets kan doen en ik naar klantenservice kon bellen voor meer info etc. Wat ik direct deed. Daar kreeg in nagenoeg onverstaanbaar Nederlands dat ze niets kon doen. Ik probeerde mijn medische situatie uit te leggen en vermelde Test Aankoop en daar kreeg ik antwoord dat ik dat zeker mocht doen alsof het sowieso niets zal uithalen. Het betreft een cadeaubon van 150€ die niet gebruikt is in een tijd is dat ik plat lag en de wereld nagenoeg twee jaar op slot was. Mensen vergeten sowieso al cadeaubon al snel. Ik vind de klantenservice met die achtergrond een beetje ondermaats. Ik ben al jaren vaste klant en dit is een beetje te veel centen in deze dure tijden om verloren te zijn in een zaak van onmacht. Graag oplossing hiervoor. Bedankt. Ik kan medische staving voorleggen.

Berichten (9)

Colruyt

Naar: S. D.

09/02/2023

Beste ,Jammer te lezen dat de heer De Roover een geschenkkaart heeft dat niet werd opgebruikt en wenst dit bedrag te gebruiken na dat deze vervallen is.Graag hadden wij een foto van de geschenkkaart ontvangen zodat wij dit kunnen nakijken. En jullie hiervan op de hoogte te houden.Prettige namiddag gewenst.Met vriendelijke groet,PatriciaColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

Colruyt

Naar: S. D.

09/02/2023

Beste ,Jammer te lezen dat de heer De Roover een geschenkkaart heeft dat niet werd opgebruikt en wenst dit bedrag te gebruiken na dat deze vervallen is.Graag hadden wij een foto van de geschenkkaart ontvangen zodat wij dit kunnen nakijken. En jullie hiervan op de hoogte te houden.Prettige namiddag gewenst.Met vriendelijke groet,PatriciaColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

Colruyt

Naar: S. D.

10/02/2023

Beste ,Jammer te lezen dat de heer De Roover een geschenkkaart heeft dat niet werd opgebruikt en wenst dit bedrag te gebruiken na dat deze vervallen is.Graag hadden wij een foto van de geschenkkaart ontvangen zodat wij dit kunnen nakijken. En jullie hiervan op de hoogte te houden.Prettige namiddag gewenst.Met vriendelijke groet,PatriciaColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

Colruyt

Naar: S. D.

13/02/2023

Beste Steve,Het spijt me te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad.Helaas kunnen wij niets weervinden in ons systeem met het nummer dat u ons doorgaf. Is het soms mogelijk een foto te nemen van de cadeaubon en ons dit door te mailen?Prettige dag verder.Met vriendelijke groet,EvelienColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

S. D.

Naar: Colruyt

14/02/2023

Beste,Bij deze duidelijke fotos van de geschenkkaart in kwestie.mvg,Steve

S. D.

Naar: Colruyt

18/02/2023

Hallo,Ik kreeg vandaag telefoon van een shopmanager uit Colruyt Waregem (056604433), en die sprak mij aan met mijn naam, maar blijkbaar was het dossier door elkaar gehaald met een gelijkaardig verhaal van een vrouw die ook een vervallen geschenkkaart heeft van 40 euro, en deze man gaf snel zijn excuses voor de fout, maar voegde toe dat er in de winkel perfect een commerciële tegemoetkoming kan gedaan worden, en dat hij dat ook gaat doen voor de vrouw. Dus kunnen jullie even antwoorden, zodat ik gewoon naar mijn lokale Colruyt kan gaan en boodschappen kan gaan halen voor deze geschenkkaart. Dank en mvg,Steve

Colruyt

Naar: S. D.

20/02/2023

Beste,Jammer te lezen dat de heer De Roover een geschenkkaart heeft dat niet werd opgebruikt en deze wenst te gebruiken na dat deze vervallen is.Met de code waarover sprake in de oorsprokelijke mail 3072587681823824 kunnen we geen geschenkkaart meer terugvinden, zoals reeds eerder medegdeeld in vorige communicaties hierover.De heer De Roover werd telefonisch gecontacteerd door de shopmanager/gerant van de Colruyt van Waregem. Hij kreeg telefonisch de informatie dat dit de commerciele beslissing is van de gerant/shopmanager.Als klantendienst kunnen we hierover geen beslissing nemen. De klant kan best met de geschenkkaart naar zijn winkel gaan en daar de vraag stellen aan de gerant/shopmanager Deze neemt de eindbeslissing.Ik vertrouw erop dat ik je voldoende heb gea¯nformeerd en ik wens je een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,AnColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 18/02/2023 14:27Aan: info@colruyt.beOnderwerp: Klacht - Verlopen geschenkkaart Colruyt - (CPTBE01722354-22)Je hebt een antwoord ontvangen van STEVE DE ROOVER.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01722354-22.Heb je vragen over ons platform?refToken: 03cf48a5-1743-4298-9e29-1827dbf3f063

S. D.

Naar: Colruyt

20/02/2023

Wat wil dit zeggen dat je er niets kan van vinden? Deze is toch aangekocht geweest? Ik ga langs de winkel, maar deze klacht is nog niet opgelost.

Colruyt

Naar: S. D.

23/02/2023

Beste medecollega's contactcenter klachtenbox,We hebben het bericht van de vervallen geschenkkaart goed ontvangen.Ik heb opgemerkt dat mijn collega's al meerder malen hebben gevraagd om de nummer van de geschenkkaart te ontvangen.Er worden foto's meegestuurd bij de mails naar jullie vanuit de klant, maar die komen niet goed terecht bij ons waardoor we dus geen opzoekwerk naar de geschenkkaart kunnen verrichten. Kunnen jullie de foto's doorsturen naar ons? Of de codes die vermeldt staan op de geschenkkaarten?Ik kan wel meegeven dat de eindbeslissing hiervan bij de winkel ligt en dus bij de gérant. Zij bepalen of ze een commerciele geste toestaan naar de klant toe.Zoals mijn collega op 6 februari reeds aan de telefoon meegaf, kunnen wij niets doen.Het is niet dat we de situatie van de klant niet begrijpen, het is erg om te horen dat er zoveel tegenslag was en we begrijpen dat het natuurlijk om veel geld gaat. Helaas is het zo dat het voor ons, klantendienst niet mogelijk is om de bon te verlengen maar zoals ik hierboven al heb vermeldt, om nogmaals contact te leggen met de gérant van de betreffende winkel.Indien we de winkel weten, kunnen we ook contact leggen met de gérant.Met vriendelijke groet,CharityColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform