--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: advieslijn@dreambaby.be [advieslijn@dreambaby.be]Verzonden: 12/07/2024 11:53Aan: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: 02244008 Nieuw bericht van CHRISTELLE Beste ,Mijn collega antwoordde gisteren reeds op deze mail.De beslissing om deze babyfoon met app niet langer in verkoop te laten is een beslissing die werd genomen door de leverancier zelf.De leverancier deelde ons mee dat ze proactief alle gebruikers van de app op de hoogte gingen brengen, klant mogen zelf ook contact opnemen met de leverancier via volgend mailadres.hello@oyomonitor.comIk hoop dat ik je hiermee van dienst ben geweest.Alvast een fijne namiddag gewenst.Met vriendelijke groet,MarijkeDreambaby klantendienstBezoek zeker onzeveelgestelde vragenMet vriendelijke groet,MarijkeDreambaby klantendienstBezoek zeker onzeveelgestelde vragen