Geachte heer/mevrouw,
Op 5 december 2025 heb ik via uw customer care afdeling klacht 03816648 ingediend betreffende mijn pakket met trackingnummer 01395040628386, dat volgens uw informatie beschikbaar zou zijn bij het afhaalpunt:
M&I Voedingswinkel
Sint-Katarinaplein 4
3500 Hasselt
Tot op heden heb ik het pakket echter niet ontvangen. Ondanks mijn eerdere klacht heb ik geen antwoord gekregen. Bovendien ben ik reeds drie keer naar het afhaalpunt gereden, zonder resultaat. Daarnaast heb ik 5 minuten telefonisch contact gehad met uw klantendienst, wat mij €1,50 heeft gekost, zonder dat er een oplossing werd geboden.
Ik verzoek u dringend om:
Onmiddellijke opheldering over de locatie van mijn pakket.
Snelle levering of een volledige terugbetaling van mijn bestelling.
Compensatie voor de gemaakte kosten en het ongemak.
Indien ik binnen 7 werkdagen geen bevredigende oplossing ontvang, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.
Mvg,
E.G.