Terug

Verlies pakket/teleurstellende dienstverlening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: DPD Belgium

10/12/2025

Geachte heer/mevrouw, Op 5 december 2025 heb ik via uw customer care afdeling klacht 03816648 ingediend betreffende mijn pakket met trackingnummer 01395040628386, dat volgens uw informatie beschikbaar zou zijn bij het afhaalpunt: M&I Voedingswinkel Sint-Katarinaplein 4 3500 Hasselt Tot op heden heb ik het pakket echter niet ontvangen. Ondanks mijn eerdere klacht heb ik geen antwoord gekregen. Bovendien ben ik reeds drie keer naar het afhaalpunt gereden, zonder resultaat. Daarnaast heb ik 5 minuten telefonisch contact gehad met uw klantendienst, wat mij €1,50 heeft gekost, zonder dat er een oplossing werd geboden. Ik verzoek u dringend om: Onmiddellijke opheldering over de locatie van mijn pakket. Snelle levering of een volledige terugbetaling van mijn bestelling. Compensatie voor de gemaakte kosten en het ongemak. Indien ik binnen 7 werkdagen geen bevredigende oplossing ontvang, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Mvg, E.G.

Berichten (2)

DPD Belgium

Naar: E. G.

10/12/2025

Beste Enzo, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Ik zie dat u hiervoor de klachtenformulier heeft ingevuld, maar u kreeg nog geen antwoord. Er zijn vertragingen in het behandelen van de dossiers en beantwoorden van de mails. Bij het nagaan van de tracking zie ik dat de chauffeur u pakket op 03/12 heeft geleverd in het afhaalpuntMI VOEDINGSWINKEL 4 SINT-KATARINAPLEIN, 3500 Hasselt, de GPS komt overeen. Wel heeft de shop het pas gisteren als ontvangen gescand, dit is misschien de reden dat het niet werd gevonden wanneer u langs ging. Ik zal het nagaan met de pick-up service en hou u op de hoogte. De klachtenformulier zal ik als opgelost zetten daar we verder via dit kanaal zullen communiceren. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

DPD Belgium

Naar: E. G.

11/12/2025

Goedemorgen Enzo, Het pakket ligt klaar voor u in het afhaalpuntMI VOEDINGSWINKEL u kan het daar gaan afhalen. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform