Terug

Verlies connectie met camera's babyfoon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Luvion

17/05/2021

Beste, op 06/03 hebben wij via bol.com een Luvion Grand Elite 3 Connect Plus aangekocht en via onze geboortelijst op Dreambaby een extra camera zodat wij onze 2 kindjes op 1 monitor in de gaten kunnen houden. Al snel bleek dit geen evidentie te zijn want de monitor verloor steeds de connectie met 1 camera. Na contact te hebben gehad met Luvion hebben wij een OK gekregen om de camera te gaan omwisselen bij Dreambaby. Wij hebben opnieuw alles gelinkt volgens de correcte stappen (alles uit app verwijderen, app zelf verwijderen, camera's allemaal van de monitor verwijderen, opnieuw de camera's linken in de app en dan 1 voor 1 linken in de monitor waarbij steeds de andere camera van het stroomnet werd gehaald). Vrij snel ontdekten we dat ook het omwisselen van de camera geen oplosing bood. Opnieuw contact opgenomen met de klantendienst van Luvion en toen werd er gevraagd om de monitor op te sturen. Zo gezegd zo gedaan en een week later komt er een nieuwe monitor toe. het probleem werd niet geconstateerd maar er is voor de zekerheid een nieuwe monitor geleverd. Snel de nieuwe monitor getest (opnieuw alles gelinkt via de geijkte weg), alles leek te werken, maar na een uur opnieuw verlies van connectie met 1 camera. Toen hebben we de monitor uitgezet en opnieuw aangezet, de camera die geen verbinding meer gaf is terug ok, maar nu is er geen connectie meer met de andere camera. Opnieuw hetzelfde probleem dus. Terug contact opgenomen met de klantendienst, daar vragen ze me om het geheel op te sturen, wat voor mij geen probleem is, maar dan verwachten we wel een vervangtoestel om onze kindjes te kunnen blijven zien. We hebben ten slotte een investering van 400 euro gedaan en zijn al 2 maanden aan het sukkelen. Dit mocht ik blijkbaar niet hebben gevraagd aangezien ze nu de volledige verantwoordelijkheid afschuiven op bol.com en mij niet meer willen helpen.Wij zitten nu dus met een dure babyfoon waarop we maar 1 kindje kunnen zien en een camera waar we niets mee zijn.We zijn even radeloos en weten niet hoe we dit kunnen oplossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform