Terug

Verlenging van Bongo-bon niet gratis ondanks corona.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Bongo

08/03/2021

Ik heb een Bongo bon. Deze werd 1x gratis verlengd. We wouden deze gebruiken in de zomer van 2020. Helaas kwam Covid19 daar een stokje voor steken.Mijn bon vervalt eind april 2021. Contact opgenomen via de klantendienst, krijg ik het antwoord dat de bonnen geldig tot en met eind februari 2021 gratis verlengd worden.Covid19 is nog niet gaan liggen, dus opnieuw begin maart 2021 contact opgenomen. Nog steeds geen gratis verlenging. Ze bekijken het van maand tot maand. Amai, heel professioneel!Hun antwoord‘’Dit schuift maand per maand op en wij zullen ook rekening houden met wat er op de veiligheidsraad gezegd wordt (vrijdag 05/03).U kan ons best midden april opnieuw contacteren over uw specifieke Bongo. ‘’Oké, de bon vervalt eind april. Maar, midden april mag ik nog eens contact opnemen? Nogal kort op de bal vind ik. NOOIT geef ik nog een bon cadeau aan familie en vrienden. Ik heb ook al duidelijk gemaakt dat ik ook geen meer hoef te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform