Terug

Verlenging - geweigerd.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. D.

Naar: WONDERBOX

20/10/2025

Beste, ik vraag terugbetaling of compensatie Wonderbox. Door een vergetelheid is de datum voor het opnemen of verlenging van " 2 geschenkbonnen voor mijn 75° verjaardag" t.w.v. 249.80€ verstreken. Ik heb Wonderbox gevraagd om dit alsnog te verlengen. Ik kreeg volgende negatief antwoord. Ik kreeg ook, geen e-mail een tijdje voor de vervaldatum mij hiervan te verwittigen. Waar is Mijn geld - "Mijn geschenk" nu naar toe? Dit hoort mij toch toe! of is dit het verdienmodel van Wonderbox. Ik verwacht minstens op een of andere manier een compensatie. Tekst van hun antwoord: "We contacteren u in verband met uw aanvraag tot een uitzonderlijke verlenging van uw geschenkbon. Het spijt ons, dat u uw geschenkbon niet tijdig hebt kunnen gebruiken. Omdat uw geschenkbon op 31-10-2024 verlopen is, kan deze niet meer verlengd worden. We verontschuldigen ons hiervoor." Ref zie bijlage.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform