Beste,
Ik ontvang een mail en brief waarin de verlenging van mijn contract wordt aangekondigd met nieuwe
formule. Er wordt in deze brief geen telnr vermeld.
Ik heb tal van vragen en bel hiervoor naar uw diensten (telnr gezocht op website). Ik raak niet binnen.
Het automatisch antwoord verwijst mij naar de mogelijkheid om een belafspraak op later tijdstip te maken. Dit kan pas een week later en boek voor 2/12 om 10u afspraak in. Ik wordt echter niet gebeld op het afgesproken tijdstip. Ik bel dan op 2/12 zelf terug.
Nergens wordt er opgenomen : 02/4862200 , 02/2249620/ 02/4864862. Minutenlang wachten aan de lijn. Lijn wordt na 20 min afgebroken.
De tarieffiches op de website zijn niet te vinden.
Bel met een energie-expert, of een andere medewerker zoals op website wordt vermeld , is onmogelijk want geen telefoonnummer.
Total is een groot log bedrijf en laat klanten gewoon zelf alles opzoeken. : " Trek uw plan".
Mijn eis :
Ik wens deze week een telefonisch onderhoud over de eventuele verderzetting van mijn contract en de mogelijkheden, plus antwoord op praktische vragen (waarover ik niets vind op website).
Indien geen antwoord deze week , stap ik over naar andere leveranciers met een persoonlijke standby voor klanten. Mvg,
Jacques Vanderborght