Terug

Verlenging abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

. T.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

30/03/2017

Het 12 maandelijks abonnement van HLN op naam van mijn vader was ten einde, hij kreeg een nieuwe factuur waarvan we wel schrokken. Hij was niet verder meer geïnteresseerd in nog een jaarabonnement op HLN. Hij betaalde de factuur dan ook logischer wijze niet. We dachten dat hiermee alles wel in orde zou zijn omdat dit abonnement telefonisch werd afgesloten en er ons aan de telefoon werd medegedeeld dat dit een abonnement was voor maar 1 jaar. Er werd hem aan de telefoon niets gemededeelt over een stilzwijgende verlening, een opzeging of wat dan ook. Wij hebben destijds nooit enige voorwaarden mogen ontvangen. Hij was m.a.w. nergens van op de hoogte. Uiteindelijk kreeg hij een aanmaning op 14/02 waarop er gemeld werd dat Intrum zou ingschakeld om het verschuldigde bedrag van 249,40€ op te eisen, juridische stappen dus. Na de nodige info op te hebben gevraagd bij Test Aankoop stelden we een aangetekend schrijven op en deze werd verstuurd op 27/02 en wederom in ontvangst genomen door De Persgroep op 28/02. We kregen hierop niets van reactie terug. Natuurlijk gingen we er opnieuw vanuit dat alles weer in orde zou zijn. Weer onterecht zo bleek. Vandaag een mail van Intrum Justitia in de mailbox. Wij wensen hier echt vanaf te geraken. In het aangetekend schrijven deelden we mee dat we het abonnement niet verder wensten te zetten en vroegen om een directe beëindiging hiervan om de reden dat er aan de telefoon enkel en alleen maar werd gesproken over een eenmalig jaarlijks abonnement, er niets van voorwaarden werd gemededeelt en deze ook achteraf niet werden nagestuurd. Tevens bevat ook geen van beide facturen op de achterzijde enige informatie over voorwaarden. Wij werden onthouden van alle nodige informatie en voelen ons uiteraard nu meer dan misleid door het telefonisch afsluiten van het abonnement. Wij hebben na de einddatum van het abonnement geen enkele krant meer ontvangen.

Berichten (2)

. T.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

30/03/2017

1

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: . T.

04/04/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform