Terug

Verlenging abonnement te vroeg afgehouden en geen welkomstgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Testaankoop

06/05/2025

Korte beschrijving van uw 3 problemen: 1) Aangestuurd om een abonnement te nemen, €2,00 voor 2 maanden. Domiciliëring gecreëerd op 18/03/2025 en automatische verlenging op 06/05/2025 afgetrokken!!! Te vroeg en ik wil niet meer verder.. 2) Tot 3 maal telefonisch contact betreffende het welkomstgeschenk.. Eerst moest ik geduld hebben, de tweede maal ging ik een mail ontvangen van Giftin om het aanbod door te nemen en een keuze te maken en de derde maal moest ik het probleem rechtstreeks met giftin oplossen omdat de Testaankoop medewerker niet wist wat te doen. 3) Geen mail van Giftin ontvangen, dan maar zelf geregistreerd maar na een wachtwoord in te geven waren er problemen met de site (05/05/2025) en op 6/05 te veel inlogpogingen dus 24uur wachten... Ik wil wat le beloofd is, ik wil geen verder abonnement als er zo gewerkt wordt en ik wil het afgetrokken bedrag op 06/05/2025.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: B. D.

07/05/2025

Beste Abonnee, We hebben uw bericht goed ontvangen. Bij nazicht van uw dossier merken wij op dat u op 3 maart 2025 telefonisch gecontacteerd werd door onze diensten met het voorstel om een proefabonnement te nemen bij onze consumentenorganisatie. U ging hiermee akkoord en bezorgde ons uw rekeningnummer voor de domiciliëring. Vanaf 03 mei 2025 kon je onbeperkt beroep doen op onze diensten, adviesverlening en toegang tot onze website test-aankoop.be De bevestiginsgbrief van deze inschrijving kan u raadplegen via onze website, in uw persoonlijke ruimte: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF. In deze brief vindt u een volledig overzicht van onze abonnementsvoorwaarden, inclusief de informatie over het stopzetten van het lidmaatschap. Aangezien u zich telefonisch heeft ingeschreven, was er in principe geen welkomstgeschenk voorzien. Op 14 april 2025, naar aanleiding van uw contact met onze klantendienst, werd hierop echter een uitzondering gemaakt. U ontving op dat moment een e-mail van ons, gevolgd door een tweede e-mail met een registratie-link van onze partner Gift’in. Omdat u aangeeft deze tweede e-mail niet hebben ontvangen en problemen ondervindt bij de registratie, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst van Gift’in: Telefoon: 078/25 10 05 E-mail: contact@giftin.be (Jammer genoeg hebben wij geen toegang tot hun database, dus we kunnen zelf niet zien wat er misgaat.) Wat betreft uw verzoek om terugbetaling van de abonnementsbijdrage voor de maand mei van € 12,33: wij begrijpen uw vraag, maar willen u erop wijzen dat volgens onze algemene voorwaarden een begonnen maand steeds verschuldigd blijft. U kunt uw abonnement laten stopzetten door ons hiervan ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maand op de hoogte te stellen. Aangezien wij uw verzoek op 6 mei ontvingen, kan de stopzetting pas ingaan per juni. Vanaf 1 juni 2025 zullen er geen verdere afhoudingen plaatsvinden. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen of opmerkingen kan u ons steeds bereiken op het nummer 025423200. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform