Terug

Verlenging abonnement/door HLN stopgezet om duurder abonnement te nemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

25/02/2020

Beste,Ik heb al jaren een abonnement bij HLN(digitaal+weekend op papier) Eind januari 2020 geef ik per telefoon mijn verlenging door voor 6 maanden. 1u later bel ik terug om de verlenging aan te passen naar 24 maanden à €16,75/maand (promotie vermeld op hun site). HLN vraagt me om in 7dagen zelf terug te bellen om te kijken of het in orde is. Dit doe ik tot 4x toe, telkens met 7dagen tussen, omdat het nog niet geregeld is. 1 maand later heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik bel hen op en doe de volledige uitleg en dan melden ze me dat ik geen abonnement meer heb. Ze kunnen me een nieuw abonnement geven aan een duurdere prijs uiteraard! Ik ben niet akkoord en vraag een verantwoordelijke, ze zegt dat dit niet kan en me dus verder niet kan helpen, ze verbreekt de verbinding.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform