Terug

verlengen abonnement, hoewel eerder correct opgezegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

06/09/2024

Geachte, Op 1/3/2024 had ik telefonisch mijn abonnement opgezegd met de uitdrukkelijke vraag of ik dit schriftelijk moest bevestigen. De medewerkster zei dat dit niet moest. Ondanks de correcte en tijdige opzeg haalde HLN via domiciliëring, na de afloop van het abonnement, nogmaals 28,11 euro van mijn rekening (abonnement zou volgens HLN stilzwijgend zijn verlengd). Opnieuw heb ik telefonisch contact opgenomen en toen zei een andere medewerkster dat het abonnement niet was opgezegd en dat ik mijn opzeg maar schriftelijk moest bewijzen (?). Ondanks mijn verzoek daartoe werd niet ingegaan op mijn vraag om het opgenomen gesprek te beluisteren, gezien dit zal bewijzen dat ik wel effectief telefonisch had opgezegd per 1/3/2024. Indien HLN in haar algemene voorwaarden bepaalt dat er mondeling moet worden opgezegd, kan zij nadien niet vragen dat de klant schriftelijk bewijst dat er eerder mondeling werd opgezegd, temeer daar de andere medewerkster van HLN eerder had gezegd dat dit niet nodig was. Ik heb al meermaals per mail mijn klacht (zie bijlage) doorgestuurd en ik krijg geen enkele reactie. Ik zou graag 28,11 euro teruggestort krijgen, gezien ik niet hoef te betalen voor een fout van een medewerkster van HLN. Hoogachtend, Peggy Lippens

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: P. L.

26/09/2024

Beste, betreft abonnement:A1001887997 Na interne evaluatie van het dossier, hebben we beslist dat mevrouw recht heft op een terugbetaling van 28.11 euro. Dit zal op het door ons gekende rekeningnummer teruggestort worden binnen 4 tot 6 weken. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kevin Rynders He/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 1 1800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.be Op ma 9 sep 2024 om 15:46 schreef Customer Center Admin Team customercenter@persgroep.net: Dag collega's Zouden jullie deze case verder kunnen opvolgen? Groetjes Pékula ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform