Terug

verlengde garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Elektro Lommelen

13/01/2023

Geachte heer, mevrouw,Wij kochten in 2020 een afzuigkap en een inductie kookplaat bij de Electro Lommelen nv waarvoor we een extra bedrag betaalden per toestel voor een verlengde waarborg tot 5 jaar. Onlangs was de besturingsmodule van de afzuigkap stuk en moest deze worden hersteld door Siemens (kostprijs 300 euro). Electro Lommelen weigert echter tussen te komen via de waarborg gezien we het toestel niet zouden geregistreerd hebben in hun 'portaal' (iets wat ergens in de kleine lettertjes zou staan). We hebben een registratie op hun website als klant en ook bij Siemens zoals werd aangegeven bij de aankoop, maar ons is nooit duidelijk gecommuniceerd dat we ook nog eens moesten registreren in hun zogenaamde 'portaal'. Ik vernam via Siemens dat dit meerdere klanten overkomt bij Electro Lommelen. Maar we hebben wel betaald voor de extra waarborg en ook dat bedrag weigeren ze terug te betalen terwijl ze geen garantie willen nakomen. Hebben zij zomaar dit recht? En als dat zo is zullen veel mensen eveneens net als wij hier bedrogen uitkomen. De (online)firma in kwestie lijkt me ook dubieus wegens een constant gesloten winkel in Malle en ze zijn ook telefonisch niet bereikbaar, enkel onpersoonlijk via mail.

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: K. V.

13/01/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZThjMDU5OGUtNGI1ZS00ZDEzLThiZGEtOGQyNjE4Mjg4Zjg4IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDUyNjk1NywiZXhwIjoxNjgxNDIwODg2LjYzNzE1OX0.fEzJWBvv9ZUDjcmP2KshpRfvI98OTqWGssltxS_qVtkandticket_id=14526957andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV13 Jan 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14526957Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14526957Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 13 Jan 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van KRIS VAN DE CRAEN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01696534-04].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01696534-04. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 4ee651ae-f10a-47e6-82b6-b848d984a954 verlengde garantie Naam van de klant KRIS VAN DE CRAEN Klantreferentie Klantnummer: 42566 Beschijving van de klacht Geachte heer, mevrouw,Wij kochten in 2020 een afzuigkap en... Ticket reference: e8c0598e-4b5e-4d13-8bda-8d2618288f88

Elektro Lommelen

Naar: K. V.

30/01/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNDVjZmMyZjUtNzExMi00OTRjLWJkZjctZmNjYzY5ZGQ3NGZiIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDYyNzA3NiwiZXhwIjoxNjgyODY2NzYwLjczN30.3_5kVry0NpPBjwW05ttg04q6fdpBSyLp_HBjt1LMGhQandticket_id=14627076andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV30 Jan 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14627076Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14627076Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 30 Jan 2023 [:test-aankoop.be] KRIS VAN DE CRAEN heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01696534-04 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal eenvan de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs alsde klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klachtopenbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: 4ee651ae-f10a-47e6-82b6-b848d984a954 De klacht vanKRIS VAN DE CRAEN verlengde garantie Naam van de klant KRIS VAN DE CRAEN Klantreferentie Klantnummer: 42566 Beschijving van de klacht Geachte heer, mevrouw,Wij kochten in 2020 een afzuigkap en een inductie kookplaat bij deElectro Lommelen nv waarvoor we een extra bedrag betaalden per toestelvoor een verlengde waarborg tot 5 jaar. Onlangs was debesturingsmodule van de afzuigkap stuk en moest deze worden herstelddoor Siemens... Ticket reference: 45cfc2f5-7112-494c-bdf7-fccc69dd74fb


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform