Terug

Verkoper wil geen garantie verlenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Meubleta meubelen

30/04/2018

Oorzaak klacht:In augustus 2017 namen wij onze nieuwe zetel in ontvangst. Deze zijn we zelf gaan ophalen in de winkel en hebben we zelf gemonteerd. Na nog geen jaar is er een kussen ingezakt waardoor de vering van de zetel tegen het textiel komt.Kort nadat het probleem zich ontwikkelde heb ik Meubleta gecontacteerd om samen tot een oplossing te komen.Na een paar dagen kreeg ik een man van de service afdeling aan de lijn om een afspraak te maken zodat hij de zetel en het probleem kon komen vaststellen.Het adres op de bestelbon verschilt van het adres waar wij nu wonen. Initieel had ik telefonisch met Meubleta een afspraak gemaakt maar kort nadien kreeg ik een tweede telefoon waarin Meubleta liet blijken dat ze 50 euro moesten aanrekenen om te komen kijken. Hier ga ik niet mee akkoord en is volgens mij niet correct.Ik heb een aantal mails verstuurd om het probleem uit te leggen en geprobeerd om samen tot een oplossing te komen. Meubleta heeft pas na meer dan een maand op mijn eerste mail schriftelijk (via mail) gereageerd dat ze het dossier verder gingen opmaken om hun rechten te vrijwaren.Dat enige schriftelijk weerwoord is nu ondertussen meer dan twee weken geleden. Vandaag 30/04 ging ik persoonlijk langs in de winkel om te informeren hoe de vork in de steel zat. De verantwoordelijke herhaalde meerdere malen dat ze niemand wouden laten komen zonder dat de som van 50 euro wordt betaald en dat hij verder niets met het dossier wil doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform