Beste,Ik ondertekende op 23 november 2019 een verkoopsovereenkomst bij Belisol, want toch een bekende naam met kantoren en een service-afdeling in onze buurt.Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om tot deze verkoopovereenkomst te komen, want er werd veel afgesproken tijdens het bezoek, maar dat was dan toch weer niet meegenomen in de offerte. Dit was zo voor knopcilinders op alle deuren, I/O motor op rolluik, veiligheidsglas achterdeur, ... Een meerkost van 480EUR...We vroegen onze verkoper meermaals of we nog iets moesten doorgeven over de voordeur, want we wilden een plano vlakliggend paneel. Dat was niet nodig, want hij had de duurste voordeur ingerekend... M.a.w. het kon dus alleen maar 'meevallen' op vlak van de prijs...Anderzijds hebben we screens besteld en hiervoor gevraagd het frame van deze ramen aan de bovenzijde te verbreden zodat de screens langs de binnenzijde niet zichtbaar zijn. Volgens de verkoper moesten we dit gewoon bij de definitieve opmeting doorgeven, want 'meer frame' betekent 'minder glas' en dat komt op dezelfde prijs neer. Aangezien de duurste deur was ingerekend en het frame geen extra kosten zou geven moesten we gewoon wachten op de wijzigingsbrief om deze goed te keuren. Omdat we akkoord waren en weinig problemen zagen hebben wij dan op 17 december 2019 het voorschot betaald zodat alles hopelijk in een stroomversnelling kwam.Op 19 december is mijn vrouw nog in de toonzaal geweest en werd zowel in aanwezigheid van verkoper als opmeter bevestigd dat er een vlakliggend plano paneel was ingetekend.En sindsdien werd het stil... We hebben weken gewacht op dit wijzigingsvoorstel, meermaals gebeld naar opmeter en verkoper, maar niemand kon ons nog vertellen wat de stand van zaken was van ons dossier.In januari zijn we dan nog eens langsgeweest in de toonzaal bij de verkoper waar we te horen kregen dat Belisol Kempen was overgenomen, maar dat ons niet gemeld was omdat we ons voorschot nog niet betaald zouden hebben. Wablieft??? Dit stond al meer dan een maand op hun rekening! We werden doorverwezen naar de Servicedesk van Belisol, nu in Hasselt. Meermaals gebeld, dossiernummer doorgegeven, maar niemand wist ervan. Verschillende mails gestuurd naar service@belisol.com en help@windocare.be (want deze laatste zou de overnemer zijn?), maar nooit een antwoord op gekregen.Tot ik op 28 januari gecontacteerd werd door onze opmeter. Hij gaf eerlijk toe dat ons dossier verloren was, maar dat dit opeens teruggevonden was. Enkele dagen later kregen we eindelijk het wijzigingsvoorstel, maar toen kwamen de kosten naar boven: 155EUR voor de verbreding, 495EUR voor de voordeur. Iets wat dit amateursime nog verder verduidelijkt is dat onze verkoper ons een verouderd kleurenstaal had gegeven. Het geeft niet veel vertrouwen als de opmeter dan moet zeggen: 'ik denk dat dat deze kleuren zijn...' zonder een kleurenstaal bij de hand te hebben. Dat is wel belangrijk en moet correct zijn hé?!Of zo kregen we half januari opeens een mail van onze verkoper met de 'aangepaste intekening', maar dit bleek een zeer oude offerte te zijn... Sinds onze laatste mail op 25 februari hebben we weer niets meer vernomen. Ondertussen zijn we meer dan 3 maanden na de ondertekening of meer dan 2 maanden na de betaling van het voorschot en nog steeds is er niets besteld. Hun claim dat de ramen en deuren geïnstalleerd worden 12 weken nadat het voorschot ontvangen is wordt dan toch moeilijk...Concreet wil ik dat de verkoper zijn afspraken nakomt, dus dat de voordeur zonder prijsverhoging wordt besteld met vlakliggend gegroefd plano paneel en dat de kostprijs van de verbreding niet in rekening wordt gebracht.Als dat niet mogelijk is wens ik het voorschot terug te ontvangen om vervolgens naar de concurrentie te stappen.Bedankt!