Geachte mevrouw/heer,
Op 26/07/2024 kocht ik een iPhone 12 Pro Max online in uw winkel en betaalde ik er 464,90 voor.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: een iPhone te krijgen met een echte Apple battery en geen namaak battery te krijgen en betaald voor een nieuwe battery en als we naar orange bellen moeten we naar Apple gaan, als we dan nog is bellen dat ik normaal nog garantie heb op de telefoon zeggen jullie dat ik maar een verzekering moet nemen terwijl er op jullie site staat dat je op alle gsm 2 jaar garantie heb. Maar uiteindelijk kreeg ik een iPhone met een neppe battery die na 1 maand al kapot was en jullie niks wouden doen voor te helpen. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 15 dagen het bedrag van 469 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs