Terug

Verkopen iPhone met nep battery

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

V. G.

Naar: Orange

13/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 26/07/2024 kocht ik een iPhone 12 Pro Max online in uw winkel en betaalde ik er 464,90 voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: een iPhone te krijgen met een echte Apple battery en geen namaak battery te krijgen en betaald voor een nieuwe battery en als we naar orange bellen moeten we naar Apple gaan, als we dan nog is bellen dat ik normaal nog garantie heb op de telefoon zeggen jullie dat ik maar een verzekering moet nemen terwijl er op jullie site staat dat je op alle gsm 2 jaar garantie heb. Maar uiteindelijk kreeg ik een iPhone met een neppe battery die na 1 maand al kapot was en jullie niks wouden doen voor te helpen. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 15 dagen het bedrag van 469 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform