Terug

Verkooppunt LIDL verwijst naar producentme

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. N.

Naar: LIDL BELGIUM

13/09/2024

Het product werd aangekocht op naam van mijn echtgenoot Jean-Pierre Vermeiren Geachte mevrouw/heer, Op 23/03/2023 kocht ik via de webshop een draadloze lichtschakelaar betaalde ik er 24,98,[€] voor. Na 15 tal MAANDEN vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de zender en ontvanger werken niet meer. Op verschillende data in juli en augustus e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat: LIDLu verwees mij gewoon naar de producent. Aangezien u de verkoper bent en overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, of om vervanging.. HIERBIJ NOG DE INDETIFICATIE VAN HET PRODUCT/ SH4-99751 Met vriendelijke groet, Jean-Pierre Vermeiren, Rosana Neirynck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform