Het product werd aangekocht op naam van mijn echtgenoot Jean-Pierre Vermeiren
Geachte mevrouw/heer,
Op 23/03/2023 kocht ik via de webshop een draadloze lichtschakelaar betaalde ik er 24,98,[€] voor.
Na 15 tal MAANDEN vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de zender en ontvanger werken niet meer.
Op verschillende data in juli en augustus e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat: LIDLu verwees mij gewoon naar de producent.
Aangezien u de verkoper bent en
overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, of om vervanging..
HIERBIJ NOG DE INDETIFICATIE VAN HET PRODUCT/
SH4-99751
Met vriendelijke groet,
Jean-Pierre Vermeiren, Rosana Neirynck