Beste, ik bestelde een magnetisch gezichtsmasker bij bol.com bij de partner Ibrahim. Al snel merkte ik dat het masker niet voldoet aan de wettelijke normen voor cosmetica binnen de EU. Aangezien dit masker 20 dagen geleden is besteld en dit probleem nog steeds niet is opgelost, ben ik genoodzaakt jullie hiervoor te contacteren. Ik heb bol.com gewezen op het feit dat dit masker niet wettelijk verkocht mag worden: 1. houdbaarheidsdatum na opening (12 maanden) is korter dan de houdbaarheidsdatum van het product (01/12/2020)2. de contactgegevens van de leverancier staan hier niet op dus bij problemen kun je hen niet contacteren3. de taal van waar het product wordt verkocht staat niet op het label, wat verplicht is binnen de E.U.Nadat ik hen hiervoor heb gecontacteerd, verwees bol.com mij door naar de leverancier, die mij er op wees dat het product wel verkocht mag worden en stuurde me een Chinees certificaat door waarop staat dat het internationaal verhandeld mag worden. Hierop staat geen artikel code en daarbuiten zijn de Europese normen veel hoger dan de meeste andere landen, waardoor dit geen garantie biedt over het product.Nadat ik vroeg om een bewijs dat dit product in Europa mocht verkocht worden, heb ik nooit een antwoord gekregen.Sterker nog: Het product is in promotie gegaan waardoor het vaker verkocht kan worden en is er een kleine disclaimer gekomen over dat als je van één van de stoffen allergisch bent, je het product niet moet kopen.Hierna heb ik geprobeerd om via een slechte review bij het product, mensen te waarschuwen van het product en de gevaren. Helaas is deze review nooit gepost op bol.com.Nu ben ik eerlijk gezegd ten einde raad, het product mag officieel niet verkocht worden en zou dit product graag van de site halen. In cosmetica dat niet volgens de wetgeving is, kunnen o.a. kankerverwekkende stoffen en dierlijke resten zitten, hierdoor zou ik graag het product in een labo willen testen om zeker te zijn dat het product geen kwaad kan doen aan mensen die het hebben gebruikt.