Terug

verkoop onder valse voorwendselen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: IBOOD

18/08/2020

Beste, ik bestelde afgelopen weekend een mobiele airco op Ibood.be. Er werd vermeld dat de verzending daarvan de eerst volgende werkdag zou zijn, zodat er tijdens de hittegolf nog gebruik van gemaakt kon worden. Nu blijkt dat dit echter een valse belofte is en een manier om klanten over de streep te trekken om niet zelf naar de winkel te gaan. Ibood, samen met hun transporteur dynalogic bedriegen klanten en houden ze aan het lijntje. Ik heb reeds contact opgenomen met de klanten dienst van ibood, maar daar hebben ze het druk omdat er veel andere klanten op deze manier bedrogen zijn geweest. Ik hoop dat ibood hierin zijn verantwoordelijkheid neemt en zorgt voor een gepaste compensatie wegens verkoop onder valse voorwendselen!

Berichten (11)

IBOOD

Naar: A. C.

12/08/2020

BesteTest-aankoop,Goed om van je te horen!Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte.Je casenummer is: 200812-000185Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website.Met vriendelijke groet,Customer Service iBOOD.comMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---001:000658:65299---]

IBOOD

Naar: A. C.

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: IBOOD

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: IBOOD

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: IBOOD

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: IBOOD

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: IBOOD

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

IBOOD

Naar: A. C.

12/08/2020

BesteTest-aankoop,Goed om van je te horen!Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte.Je casenummer is: 200812-000294Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website.Met vriendelijke groet,Customer Service iBOOD.comMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---001:000658:65300---]

IBOOD

Naar: A. C.

12/08/2020

BesteTest-aankoop,Hartelijk dank voor uw e-mail.Verdere communicatie zal via rechtstreeks emailcontact verlopen.We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug.Met vriendelijke groet,PauliBOOD Customer ServiceMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---001:000399:39997---]

A. C.

Naar: IBOOD

18/08/2020

Beste Ibood, we zijn een week verder en we staan nog steeds ter plekken te trappelen. Nog geen levering gezien, nog zelfs geen status update gehad. Ik heb dan maar zelf contact opgenomen met de verzendfirma (dynalogic) en blijkbaar staan de goederen in een "verkeerde depot" maar meer dan dat gebeurd er ook niet, vanzelf zal er niets gebeuren vrees ik... Spijtig genoeg reageert ibood enkel op berichten die via test aankoop verzonden worden, dus qua klantenservice is dit 0,0000. Jullie hebben de betaling ontvangen (350 euro) dat is het enige wat telt precies, daarna ben je niet meer van belang. Ik zou graag geholpen worden, dit willen zeggen concreet weten wanneer ik het goed mag ontvangen of mijn geld terugkrijgen omdat ik toch maar aan het lijntje gehouden wordt. Met vriendelijke groeten,Audry

IBOOD

Naar: A. C.

18/08/2020

BesteTest-aankoop,Goed om van je te horen!Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte.Je casenummer is: 200818-000148Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website.Met vriendelijke groet,Customer Service iBOOD.comMaandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen.[---001:000658:65304---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform