Terug

verkoop keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: DSM Keukens

15/01/2024

Een tijd geleden hebben we een keuken gekocht bij DSM Roeselare . Wat een droom was blijkt later begin van een nachtmerrie. Bij de aankoop hadden we duidelijk aangegeven nog bezig met de bouwvergunning van de woning . Een bijzonder opdringere verkoper deed ons tekenen en verzekerde ons dat we de plannen nog altijd konden wijzigen.Onze bouwvergunning werd afgekeurd en we moesten opnieuw starten.Telkens hebben we contact genomen met DSM Roeselare om een update te geven over de situatie . Vorige zomer toen onze bouwvergunning goedgekeurd was zijn we trots opnieuw naar DSM Roeselare gegaan met onze nieuwe plannen. Een verkoper die ons keukenplan getekend heeft bleek toen we gingen voor de eindbespreking ontslagen Niemand van DSM roeselare heeft op dat ogenblik ook maar de minste moeite in ons project gestopt. We zijn van de kast naar de muur gezonden en uiteindelijk radeloos vertrokken .Precies 1 week later kregen een aangetekend brief van de advocaat van DSM om een verbrekingsvergoeding te eisen van onze keuken! Radeloos zijn we opnieuw naar DSM getrokken waar ze ons dan gezegd als we een voorschot zouden betalen dat we ons dan geen zorgen moesten maken. We hebben dat dan ook gedaan .We dachten dat we de situatie opnieuw onder controle hadden.Dat was buiten mr Galle van DSM Roeselare gerekend. Vanaf dat ogenblik in de stroom mails niet meer gestopt ? deze kwamen steeds agressiever. Mijn vrouw zou volgens MR Galle een oplichters zijn.Een laatste poging om de plooien glad te strijken is gisteren opnieuw op niets uitgelopen. Volgens mr Galle waren we oplichters omdat we twee verschillende adressen hadden opgegeven ( 1 van de werf en 1 van onze huidige woning) .Mer dergelijke mensen als ons wilden ze bij DSM noiit nog iets te maken hebben . Na een slaaploze nacht heb ikzelf besloten om de stekker eruit te trekken. Ik heb een mail gezonden om mijn contract op te zeggen. Resultaat . Voorschot kwijt en contract breuk moeten betalen .Dit kost een hoop geld waar mijn vrouw en ik heel veel moet voor werken . Dit is de strategie van DSM . Een keuken verkopen en dan de klant moe maken totdat ze contract breuk doen . Hier zijn volgens mijn geen woorden voor . Voor mij is 1 ding zeer duidelijk nooit nog DSM meer . Laat dit een les zijn voor ieder die dit leest .

Berichten (2)

DSM Keukens

Naar: L. C.

23/01/2024

Geachte,Zie mijn brief in bijlage.Vriendelijke groeten,Frédéric CORYNFrédéric CORYNADVOCAAT09 269 90 20Fortlaan 77IB-9000 GENTwww.advoganda.be--FSID=25D2BE55-E11A-46E8-AF4E-717D42BBC39F

DSM Keukens

Naar: L. C.

23/01/2024

Geachte,Gelieve in bijlage onze reactie terug te vinden op onderstaande klacht.'‹Mee meeste hoogachting,'‹'‹'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukensesofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,Nevele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform