Terug

verkeerdelijke facturatie naar verkeerde verbruiker-bestemmeling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Mega

14/08/2023

Beste ik kocht een pand op 15/6/2021 en ondertekende een contrat voor dit pand bij Eneco. Voor mijn aankoop werd dit pand bezet door illegale bezetters die een verbruik hadden en waarschijnlijk nooit betaald hebben. Mega factureert me dit verbruik van deze illegale bezetters aan mij maar dit zou moeten gefactureerd worden aan de vroegere eigenaar. Mega blijft maar stalken en heeft nu een deurwaardersbevel gestuurd. Ik stuurde alle bewijzen, notariele aankoop bewijs , uitzettingbewijs door de rechter van de illegale bezetters enz.... heb ook aangetekend brief gestuurd maar Mega antwoordt op niets , noch mail, noch brief, zij blijven altiijd doorgaan en gaan gewoon deurwaarder aanschrijven. Op aandringen van Fluvius heb ik een dossier geopend hij Klacht Ombudsman Energie evenal bij u, Testaankoop .

Berichten (12)

Mega

Naar: F. V.

21/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: F. V.

21/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 21 aug 2023 09:06 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Wanneer wij dit verbruik doorkrijgen van uw netbeheerder, wordt dit dan ook aan u aangerekend.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat mijn collega een compensatie heeft aangevraagd hiervoor.De compensatie kan pas toegekend worden wanneer deze is goedgekeurd.De goedkeuring van een compensatie kan enige tijd in beslag nemen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[42L144-JYK1L]

F. V.

Naar: Mega

21/08/2023

beste, bedankt voor het antwoordu schrijft dat er een compensatie?? werd aangevraagd. er moet geen compensatie aangevraagd worden maar een volledige annnulatie zou een compensatie bij jullie diensten een andere betekenis hebben dan comensatie????. kan veel tijd in beslag nemen .... : dit duurt al van vorig jaar juni 2022?graag opnieuw uw antwoord aub.mvgFrieda Delaey - Vander Elstraeten

F. V.

Naar: Mega

21/08/2023

beste, bedankt voor het antwoordu schrijft dat er een compensatie?? werd aangevraagd. er moet geen compensatie aangevraagd worden maar een volledige annnulatie zou een compensatie bij jullie diensten een andere betekenis hebben dan comensatie????. kan veel tijd in beslag nemen .... : dit duurt al van vorig jaar juni 2022?graag opnieuw uw antwoord aub.mvgFrieda Delaey - Vander Elstraeten

Mega

Naar: F. V.

22/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: F. V.

22/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 22 aug 2023 11:11 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Een compensatie wordt aangevraagd om gedeelte of geheel te kunnen annuleren.Wanneer een contract bij ons is opgestart en de netbeheerder beslist om de kosten van een andere verbruiker aan te rekenen, kunnen wij dit niet zomaar annuleren.We kunnen dit enkel via een compensatie (diverse boeking) boeken.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9KND35-DKG1L]

F. V.

Naar: Mega

24/08/2023

ok, bedankt voor uw antwoord maar wanneer wordt dit dan eindelijk geregeld. ik wacht hier reeds op sedert maanden ondanks al mijn brieven en aanvragen. Jullie, mega, hebben ook wel dit dossier in handen van een deurwaarder gestopt en dit ook ondanks al mijn oneindige brieven en klachten. ? Moet ik nu weeral en opnieuw afwachten of gaat er eindelijk iemand bij Mega 10 minuten nemen om dit op te lossen???mvgFrieda Delaey-Vander Elstraeten

F. V.

Naar: Mega

24/08/2023

ok, bedankt voor uw antwoord maar wanneer wordt dit dan eindelijk geregeld. ik wacht hier reeds op sedert maanden ondanks al mijn brieven en aanvragen. Jullie, mega, hebben ook wel dit dossier in handen van een deurwaarder gestopt en dit ook ondanks al mijn oneindige brieven en klachten. ? Moet ik nu weeral en opnieuw afwachten of gaat er eindelijk iemand bij Mega 10 minuten nemen om dit op te lossen???mvgFrieda Delaey-Vander Elstraeten

F. V.

Naar: Mega

06/09/2023

beste ,Testaankoop liet me weten dat julllie Mega zouden antwoorden binnen de 4 dagen, zoniet werd er gevraagd hen opnieuw in te schakelen. Willen julllie antwoorden aub?bedankt om mij te laten weten zoniet zal ik opnieuw verdere stappen moeten ondernmen.met beleefde groetenFrieda Delaey-Vander Elstraeten

F. V.

Naar: Mega

06/09/2023

beste ,Testaankoop liet me weten dat julllie Mega zouden antwoorden binnen de 4 dagen, zoniet werd er gevraagd hen opnieuw in te schakelen. Willen julllie antwoorden aub?bedankt om mij te laten weten zoniet zal ik opnieuw verdere stappen moeten ondernmen.met beleefde groetenFrieda Delaey-Vander Elstraeten

Mega

Naar: F. V.

07/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 7 sep 2023 09:32 CESTBeste,Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat de compensatie van 153.52Eur is goedgekeurd en geboekt in het dossier.Hierbij is het saldo van de klant 0.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W01DZE-ZRGL2]

Mega

Naar: F. V.

07/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 7 sep 2023 09:32 CESTBeste,Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat de compensatie van 153.52Eur is goedgekeurd en geboekt in het dossier.Hierbij is het saldo van de klant 0.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W01DZE-ZRGL2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform