Terug

Verkeerde werkwijze, geen verantwoordelijkheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/06/2023

De levering (26 mei) staat bij GLS op geleverd, rond 13u30 (dan was zowel ik als mijn vrouw op het werk). Zoals ik al vreesde bijna 90% van de keren met GLS weer hetzelfde verhaal.Geen van de buren heeft persoonlijk een pakket ontvangen. (Zij zijn eerlijk want hebben ook vaak dezelfde problemen). Ook op onze 2 opritten of aan de deur niets te vinden. Geen briefje in de bus..Zal wel weer onveilig ergens gegooid zijn en weer gestolen. (Nochtans weet GLS dat het hier onveilige drukke buurt is)GLS heeft een onderzoek geopend en zegt dat ze niets verkeerd hebben gedaan en dat ik het verder maar zelf moet uitzoeken.Toen ik hun vroeg of geen briefje in de bus, geen locatie, geen persoonlijke overhandiging,... een juiste werkwijze was, kreeg ik gewoon meneer wij hebben alles juist gedaan.Zij hebben gewoon geen verantwoordelijkheidsgevoel en willen niet toegeven dat de bezorger niet juist gehandeld heeft.Het pakket heeft een waarde rond de 200 en heb het item intussen al dubbel moeten kopen want had het toch wel nodig.Ik eis mijn geld ASAP terug, want voor mij is het meer geld dan voor een groot transportbedrijf dat niet doet wat het moet.De afzender kan er niet voor opdraaien als het niet zijn fout is en heeft nog geen terugbetaling willen doen omdat GLS zegt dat het wél geleverd is.

Berichten (11)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

08/06/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.De chauffeur was tijdens de bezorging op uw adres (geoloc)Ik verzoek echter om een'‹'‹intern onderzoek en een chauffeursondervraging om de voorwaarden van uw levering te kennen. Het is duidelijk dat als U afwezig was en geen van uw buren het pakket heeft ontvangen, de GLS-procedure niet reglementair is gevolgd.Zodra er meer informatie is, kom ik bij U terugMvgChristine

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/06/2023

Beste,Heeft u al meer informatie?Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

15/06/2023

BesteSpijtig nog nietIk heb een dringende reminder gevraagd en conclusie zeker voor deze weekOnze excusesMvgChristine

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/06/2023

Beste,Ik snap dat u als klachtendienst niet persoonlijk verantwoordelijk bent, maar aangezien ik mijn bestelling al initieel "geleverd" moest hebben gekregen 23 mei zit ik al een maand met €170 die ik betaald heb zonder iets terug te krijgen, en nog eens 150 erbovenop omdat ik het product ben zelf moeten gaan kopen..Het is volgens mij een duidelijk uitgemaakte zaak dat de bezorger niet zijn verantwoordelijkheid over het pakje heeft genomen.Ik vraag u dan ook graag om het bedrag te vergoeden.Wij kijken ook na of we een account kunnen maken met leveringsvoorkeuren voor GLS zoals bij we bij andere leveranciers al gedaan hebben om aan te geven dat er niets mag achtergelaten worden.Ik hoop alvast op uw medewerking en nog een fijne zonnige week gewenst. MvgMaarten

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/06/2023

Hoi,Ik was op dat moment zelfs nog aanwezig op mijn werk zoals eerder gezegd.Dus duidelijk niet door mij afgetekend die bon.De tweede handtekening over 14/6 heb ik ook nooit gezet, weet niet of ik dat correct zie of dat mijne hoort te zijn (heb dat document nog nooit gezien tot nu)Wat moet ik nu doen van stappen?

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/06/2023

Beste,Dat papier (dat ik nooit gezien heb) met een handtekening die ook zeker niet de mijne is..Dat is zogezegd ondertekend om 15:47, maar net zoals ik bij de initiële "levering" aan het werk was met de vroege shift tot 14u stond ik die woensdag de 14e met de late ploeg, dan kan ik geen papier invullen (aangezien er ook geen mailverkeer is hoe ik ooit aan dat papier zelf zou moeten geraken laat staan ondertekenen)Ben zeer op mijn tenen getrapt dat iemand mijn handtekening probeert te vervalsen en daarbovenop mij dus ook van 170€ berooft.Heb jullie bericht aan de afzender van het pakket doorgegeven maar weet niet of zij digitaal genoeg mee zijn om dit allemaal te regelen.Heb in bijlage mijn paspoort toegevoegd hoe ik mijn handtekening altijd zet en dus ook officieel is.

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

22/06/2023

Beste Mhr VanlerbergheHet spijt me dit te horen - ik nodig U uit om een '‹'‹klacht in te dienen bij uw afzender wegens niet-ontvangst en betwiste handtekening, zodat hij een verzekeringsdossier kan indienen voor compensatie bij onze diensten.Onze oprechte excuses voor deze herhaalde ongemakken.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

22/06/2023

Mhr VanlerbergheZoals aangegeven in de vorige e-mail is er een interne klacht naar de chauffeur gestuurd.Gelieve uw klacht voor te leggen aan uw afzender, deze kan via een verzekeringsdossier een schadevergoeding vorderen zodat hij u kan terugbetalen of u vervangende goederen kan sturen.Nogmaals onze excusesMvgChristine

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/07/2023

Hoi,Afzender vertelde mij een week geleden dat het dossier lopende is.Zou dit nog heel lang duren?Jullie hebben mijn verhaal en officiële handtekening, maar ik heb nog steeds niet mijn geld..Mvg en alvast bedankt voor de hulpMaarten

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

07/07/2023

Beste,Het dossier werd afgesloten. Een claim mag hiervoor opgevraagd worden door de afzender.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform