De levering (26 mei) staat bij GLS op geleverd, rond 13u30 (dan was zowel ik als mijn vrouw op het werk). Zoals ik al vreesde bijna 90% van de keren met GLS weer hetzelfde verhaal.Geen van de buren heeft persoonlijk een pakket ontvangen. (Zij zijn eerlijk want hebben ook vaak dezelfde problemen). Ook op onze 2 opritten of aan de deur niets te vinden. Geen briefje in de bus..Zal wel weer onveilig ergens gegooid zijn en weer gestolen. (Nochtans weet GLS dat het hier onveilige drukke buurt is)GLS heeft een onderzoek geopend en zegt dat ze niets verkeerd hebben gedaan en dat ik het verder maar zelf moet uitzoeken.Toen ik hun vroeg of geen briefje in de bus, geen locatie, geen persoonlijke overhandiging,... een juiste werkwijze was, kreeg ik gewoon meneer wij hebben alles juist gedaan.Zij hebben gewoon geen verantwoordelijkheidsgevoel en willen niet toegeven dat de bezorger niet juist gehandeld heeft.Het pakket heeft een waarde rond de 200 en heb het item intussen al dubbel moeten kopen want had het toch wel nodig.Ik eis mijn geld ASAP terug, want voor mij is het meer geld dan voor een groot transportbedrijf dat niet doet wat het moet.De afzender kan er niet voor opdraaien als het niet zijn fout is en heeft nog geen terugbetaling willen doen omdat GLS zegt dat het wél geleverd is.