Terug

verkeerde teller voor facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. D.

Naar: Eneco

22/02/2025

Geachte, Ik ben klant bij Eneco op adres Kleistraat 23, 9320 Erembodegem. Ik betwist de facturatie omdat er een fout is in het meternummer, namelijk de teller die voor de plaatsing van de digitale teller had het nummer 4992 al mijn facturen hebben tellernummer 7612. Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie te onderzoeken en mij een schriftelijke bevestiging te sturen van de correcte afhandeling. Tot die tijd verzoek ik u om geen incassomaatregelen te nemen of te stoppen met de levering van elektriciteit en gas vanwege het openstaande saldo. Het is uitgesloten dat Eneco de levering van gas en elektriciteit stopzet zonder tussenkomst van het LAC. Mag ik u vragen om uiterlijk tegen 3/3/2025 dit te willen rechtzetten of mij te willen meedelen wat ik dien te doen om de juiste rechtzetting te bekomen. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Eneco

Naar: J. D.

24/02/2025

Beste, Wij hebben uw klachten in goede orde ontvangen. Uw dossier zal verder afgehandeld worden via klachtnummer 12156291. We nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groeten, Kenny Schouppe External Complaints Optimization Expert Eneco Belgium NV Battelsesteenweg 455i 2800 Mechelen eneco.com Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 22 februari 2025 18:01 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Fout EAN en tellernr ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Eneco

Naar: J. D.

07/03/2025

Beste Nele, We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop. Uit nazicht zie ik dat mijn collega jou hierover op 28-2-2025 de e-mail in bijlage heeft gestuurd. Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 23 februari 2025 15:00 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: verkeerde teller voor facturatie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 11 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform