Terug

Verkeerde telefoon ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. S.

Naar: Dynafix

26/10/2023

Beste, wij stuurde mijn echtgenote haar telefoon op voor reparatie op 25 September 2023. Na 3 dagen werd ons gemeld dat het toestel hersteld was en terug ging geleverd worden aan ons. Bij het ontvangen van de toestel bleek deze helemaal niet onze toestel te zijn. Niet alleen was het de verkeerde toestel, het was ook een model goedkoper dan wat wij hebben opgestuurd.Wij hebben een dossier opgestart bij Samsung hiervoor aangezien Dynafix aangesteld is geweest door Samsung. Zij zeiden dit op te volgen. Na 2 weken pas kregen we van Samsung te horen dat Dynafix met ons contact zou opnemen en daarom gingen ze het dossier afsluiten bij hen.Dynafix nam inderdaad contact op met ons om te meldden dat zij inderdaad per vergissing een andere toestel hebben opgestuurd en dat zij deze willen ophalen om nadien het onderzoek verder te zetten naar mijn toestel. Dit was op 13 Oktober. Tot op heden hebben wij niets meer vernomen van zowel Dynafix als van Samsung en heb ik nog steeds mijn eigen toestel niet terug of zelfs een oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform