Hallo,
Ik probeer reeds sedert meer dan vier maand tevergeefs de foutieve startdatum (25.06.2024) van mijn contract BasicFlex te wijzigen in 01.08.2024.
Mijn vorig contract Optimal waarvoor een korting van 160 € na een looptijd van 1 jaar zou worden toegekend liep van 01.08.2023 tot en met 31.07.2024.
Luminus stelde een contract ComfyFlex voor doch ik opteerde voor het contract BasicFlex.
Daar het contract een foutieve startdatum (25.06.2024) vermeldde werd contact opgenomen via diverse kanalen om deze vergissing recht te zetten : zie in bijlage print van chat met Frederick van 04.06.2024 en mijn bericht nr 37908978 van dezelfde datum.
Op 5 juni 2024 werd mij per mail door Liesbeth gemeld dat het nodige werd gedaan. (zie bericht in bijlage)
Op 5 juni 2024 werd opnieuw contact opgenomen met Luminus want de einddatum van het vorige Optimal contract vermeldde ten onrechte 24.06.2024 (zie bericht 37914808 in bijlage)
Ik veronderstelde dat uiteindelijk alles in orde was doch toen ik op 19.08.2024 de voorschotfactuur van augustus nakeek zag ik tot mijn verbijstering dat de startdatum van mijn nieuwe contract BasicFlex nog steeds de foutieve startdatum van 25.06.2024 vermeldde. Daarom werd opnieuw contact opgenomen met Luminus om de fout te herstellen. (zie mijn bericht nr 38786833 van 19.08.2024)
Daar ik niet de minste reactie ontving werd op 31.08.2024 de zaak in herinnering gebracht waarop mij per mail op 04.09.2024 geantwoord werd dat de zaak nog steeds in behandeling was....(zie bijlage)
Op 12.09.2024 werd tenslotte een klacht ingediend bij Luminus doch dit dossier staat als verstuurd en is dus nog steeds niet in behandeling.
Dus graag tussenkomst om uiteindelijk de startdatum van het contract BasicFlex te laten wijzigen van 25.06.2024 naar 01.08.2024en dit teneinde de beloofde korting na 1 jaar te komen. Ik merk nogmaals op dat deze zaak ondertussen reeds meer dan vier maanden geleden werd gevraagd en dus nog steeds niet in orde is.