Terug

Verkeerde sofa geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

23/06/2023

Ik bestelde 8 weken geleden een sofa bij Juntoo , verkeerd geleverd en beschadigd. Ik heb daar tot op vandaag nog steeds geen oplossing voor gekregen. Ik heb al meerdere keren gemaild en gebeld. Zonder resultaat.

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: A. D.

26/06/2023

----------------------------------------------Christine, 26 jun 2023 16:36 CESTHallo,We bieden de klant onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat ze ervaart.Naar onze informatie kreeg ze de levering conform haar bestelbon.Via een afzonderlijk bericht kreeg ze reeds een update en voorstel . We wachten momenteel haar feedback af .Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 23 jun 2023 13:27 CEST ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[G294NN-YY5V3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[G294NN-YY5V3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform