Geachte,
wij hebben een bestelling gedaan van voedingswaren en dit door middel van thuisleveringsdienst van uw collect en go.
In deze thuislevering kwamen wij tot de vaststelling dat er producten niet beschikbaar waren en u 'vervangende' producten hebt toegevoegd waar wij niets mee zijn.
Het betreft ovensnacks ( die in reclame stonden ! ) waar u gewone frituurproducten voor hebt geleverd. Dit zijn diepvriesproducten die we NIET gevraagd en besteld hadden. Wij kunnen deze niet 'weigeren' omdat deze aan huis werden geleverd door een particulier welke u ingeschakeld werd via een extern bedrijf?
Na een mailtje aan uw dienst collect en go kreeg ik volgende boodschap : "Wat betreft het vervangartikel kan ik helaas hier niet in commercieel zijn.
Het spijt me dat dit is gebeurd. We analyseren hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden en nemen de nodige stappen."
Wij zijn niet gediend met dit antwoord, want wij hebben onbruikbare producten ( wij hebben geen friteuse enkel airfryer. Anders bestel je geen dure snacks ;) ) . Als we dit niet besteld hebben dienen er geen vervangingen te komen die je NIET kan weigeren zoals bv bij afhalen collect en go!.
Wij zijn nu bijna 17 euro kwijt en vragen vergoeding opdat wij dit kunnen verwijderen uit onze diepvries.
Terugbrengen mag niet, weigeren niet., maar wij hebben dit niet besteld, deze producten!
Als we dit vergelijken met andere 'aan huis leveringbedrijf' : daar heb je een keuze ( weigeren en leggen ze dit terug in hun 'diepvries' in de camionette ) en of wordt je voor de levering verwittigd dat er iets niet is. Dan kan je zelf op een andere manier een oplossing zoeken.
Tot daar de klantvriendelijkheid.
Wij wensen een degelijk antwoord.
Ive en Annemie
Missoorten - Spallier