Geachte mevrouw/heer,
Op 24/05/2024 kocht ik een Apple 2023 MacBook Pro Laptop M3 in uw online winkel en betaalde ik € 1.769,86.
Ik ontving het pakket op 25/05/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van Apple 2023 MacBook Pro Laptop M3 Pro Chip met 11-core CPU, 14-core GPU: 14,2 inch Liquid Retina XDR Display, 18 GB geheugen, 512 GB SSD Space Black, twee pakken Canon Yellow Label Copy Paper.
Ik stuurde u op 15/06/2024 de verkeerd geleverde artikelen terug, zoals gevraagd. En toch kreeg ik tot op heden nog steeds mijn geld niet terug.
Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
N.F.