Terug

verkeerde product geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Decathlon

28/04/2023

Beste, op 19 maart deed ik een bestelling bij decathlon online.Op 5 april kreeg ik mijn foutieve bestelling geleverd. Hierbij mijn klacht:BesteVandaag mijn bestelling mogen ontvangen.Helaas blijken de halters 2X 5kg niet van het merk Domyos. Zoals je kan zien op mijn bestelbon. Ik heb mijn bestelbon alsook foto's toegevoegd van de verkeerd geleverde halters (2x 5kg) en halters van het merk Domyos (2X 3kg) die ik in het verleden bij jullie heb gekocht. Hier zie je duidelijk een verschil in kleur (Niet zwart) en niet van het merk Domyos (zie bedrukking). Graag had ik dit recht gezet gezien.Alvast bedankt om dit op te volgen.Ik kreeg deze reactie op 6 april:Goede avond Dimi, Mijn oprechtte excuses hiervoor, ik neem aan dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Om ervoor te zorgen dat wij deze kunnen omruilen voor het correcte product zou ik u willen vragen om een omruiling te registeren in uw profiel --> mijn aankopen --> retour of omruiling --> kies bij reden voor verkeerd ontvangen product --> volg hierna de meegedeelde stappen van de omruiling. Helaas kan ik dit niet voor aanmaken maar slecht een terugbetaling voor u in orde kan maken. Met sportieve groeten,Sportivement,AmyWat ik dus ook deed. Op 14 april kreeg ik de nieuwe bestelling geleverd. Wat opnieuw het foutieve product was. Dus deed ik opnieuw een klacht:BesteVandaag mijn bestelling ontvangen.Opnieuw moet ik vaststellen dat deze niet van het merk Domyos is.Krijg hetzelfde geleverd als de eerste keer...Zie foto in bijlage.Dit is al de 2de keer dat ik een verkeerde bestelling ontvang...Je kan niet verwachten dat ik elke keer naar de post ga blijven rijden om het pakket retour te sturen. Het kost me letterlijk tijd en geld.Ik had vorige keer nochtans duidelijk aangegeven met foto's (zitten opnieuw in bijlage) wat er niet correct was en opnieuw krijg ik een verkeerde levering.Hierop kreeg ik geen reactie...22 april opnieuw gestuurd:BesteTot op heden nog geen reactie gekregen op mijn klachten...Ik doe een aankoop van een bedrag boven de 200€ en ik word op deze manier behandeld!Graag had ik een oplossing gezien voor het blijvend verkeerd verzenden van de artikelen.Mijn bestelling is duidelijk, gelieve mij dan ook het juiste product te leveren.Maar tot op heden dus nog steeds geen reactie, vandaar dat ik jullie inschakel. Hopelijk hebben jullie meer succes.Alvast bedankt!Dimitri


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform