Terug

Verkeerde post in verkeerde brievenbus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: bpost

30/10/2023

Beste,Ik heb al verschillende keren een klacht ingediend bij jullie omwille dat de post van mijn vader waar ik geen contact meer mee heb, constant bij mij terecht komt. Telkens weer komt de post van LUC BELLIS bij mij terecht. Ik heet CAROLIEN dus dat is een groot verschil toch? Dat dit 1x gebeurt toen ik een aantal jaar geleden de verhuisdienst opstartte bij jullie kan ik begrijpen… maar nu het gebeurt maandelijks soms wekelijks. Vorige week 3 brieven op een week tijd!!!! De gevolgen voor mij zijn vooral psychisch! Ik heb het al zo moeilijk dat ik mijn ouders niet meer zie en dat er geen contact meer is dat er nu ook nog telkens op die zere teen moet getrapt worden door de brieven van mijn vader ook nog telkens naar hier worden gestuurd. Ik vraag mij af of het gedaan wordt om te pesten, of de gene in het postsorteercentrum er plezier in hebben om die brieven naar hier te sturen? Zo van oh dat is ene voor LUC maar we sturen die maar naar CAROLIEN. Want dat is wat er in mijn hoofd omgaat momenteel. Zoals gezegd heb ik al verschillende keren gemaild en via messenger jullie aangesproken over deze briefwisseling. Mijn oma is zelfs op de post geweest om het er over te hebben omdat ik het gewoon niet meer aan kan om een brief te zien. Het gaat dan ook vaak om dezelfde brief die van “ecowerf” die beland hier telkens weer opnieuw. Ook vandaag weer. Wat moet ik toch doen om te vragen, te smeken om die brieven op het juiste adres te krijgen????? Moet ik echt gek worden want dat is het gevoel dat ik nu heb dat ik gek aan het worden ben. En het is niet om mee te lachen, ik meen het echt. Ik wordt hier echt psychisch en lichamelijk ziek van… Ik had verwittigd dat als het nog eens ging gebeuren ik via Test-aankoop ging gaan, wel hier gaan we dan. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het nu opgelost geraakt. Ik heb volgende week examens voor mijn verpleegkundige opleiding. Van studeren zal er vandaag weer niet veel in huis komen. Bedankt hiervoor.

Berichten (2)

bpost

Naar: C. B.

30/10/2023

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. We hebben de automatische doorzending via de sorteermachine stopgezet, alleen de postbode kan nog de brieven doorsturen met etiketten , hij is op de hoogte van het probleem.De doorzending via machine wordt gestopt na10 dagen vanaf 25/10.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NM5C6GQ]

C. B.

Naar: bpost

30/10/2023

Ja! Ik heb al verschillende keren beroep gedaan op de klantendienst maar telkens weer komen die brieven van LUC BELLIS hier binnen. Ja… wat moet ik er van denken? Ik ben het echt beu! Ik betaal voor jullie verhuisdienst en dan nog komen de verkeerde brieven aan. En wie plakt die etiketten? Want het is volgens mij daar dar het verkeerd loopt hoor. Er worden maar etiketten geplakt zelfs op brieven die niet voor mij bestemd zijn. Ik hoop dat het in orde komt. Ik kan dit gewoon niet meer aan. Elke keer weer wordt er op mijn hart getrapt en elke keer wordt ik er ziek van. Het doet pijn om die brieven te zien… maar blijkbaar wordt of wil dat niet gesnapt worden. Echt. Jullie moesten weten hoe dit voelt… maar volgens mij wordt daar niet eens bij stil gestaan over hoe ik er mij bij voel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform