Beste klant, Dank je wel voor je contact met onze helpdesk. Dit is een automatisch bericht. Op dit moment is het druk op onze klantendienst. Wijproberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, het is mogelijk datdit tot 1-2 weken kan duren. Om je sneller te kunnen helpen, zouden we jewillen vragen om onze FAQ pagina te raadplegen of via de onderstaande manierencontact op te nemen. Graag je klantnummer, kenteken en geregistreerd mobieltelefoonnummer bij de hand houden. Onze excuses hiervoor! Voor Parkmobile Op s:/arkmobile.nl/contact/ kan je de antwoorden op veel vragen van onze klanten vinden. Voor sneller contact kan je ook contact opnemen met ons via telefoon: 0900 666 5 666 (24/7, lokaal tarief). Voor Park-line klanten Op s:www.park-line.nl/contact/ kan je de antwoorden op veel vragen van onze klanten vinden. Voor sneller contact, kan je ook contact opnemen via telefoon: 0900 727 55 46 (24/7, lokaal tarief). Voor Parkmobile Belgie Op s:/arkmobile.be/helpdesk/ kan je de antwoorden op veel vragen van onze klanten vinden. Voor sneller contact kan je ook contact opnemen met ons via telefoon: 0032 33 313 356 (24/7, lokaal tarief). Toch graag via e-mail contact? Dan ontvangenwe graag je klantnummer, kenteken en geregistreerdmobiel telefoonnummer. Mocht je deze gegevens al eerder aan ons hebbendoorgegeven, dan kan je dit negeren. Alvast bedankt voor het begrip en nogmaals onze excuses hierin. Met vriendelijke groet, HetCustomer Service team