Terug

verkeerde meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. C.

Naar: FLUVIUS

05/09/2024

Geachte. Op 2/9/24 heb ik een factuur gekregen van Engie voor een bedrag van 217.13 euro. Dat moet een vergissing zijn. Reden: verkeerde meterstanden. Ik vraag u om deze na te kijken. MVG Claes Thomas

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: P. C.

09/09/2024

Dag meneer Claes,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.De meterstanden werden inderdaad eerst geschat, maar intussen hebben wij de correcte meterstanden doorgekregen. Deze werden op 03/09 gecorrigeerd, u zal dus nog aangepaste facturen van uw leverancier ontvangen.Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer FluviusVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 5 september 2024 0:30Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: verkeerde meterstanden‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform