Terug

VERKEERDE METERSTANDEN OP EINDFACTUUR

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Luminus

24/08/2023

..Mijn ouders verlieten hun huis om naar een woonzorgcentrum te gaan. Hun huis werd verhuurd, met de huurder werd een overnamedocument getekend. Dat werd meteen bezorgd.Wat blijkt ? ER wordt op de eindfactuur door Luminus Energie TE VEEL aangerekend.Dus: ik legde klacht neer.Daarop kreeg ik na een tijdje een antwoord: ik moest eerst het overnamedocument bezorgen... Je weet wel hé, dat document dat ik al weken tevoren HAD bezorgd, en waar Luminus weliswaar voor electriciteit de correcte meterstanden had overgenomen, waardoor ze dus toegeven dat ze het document ook GEKREGEN hadden.Oké, scan maken, doorsturen en... wachten...en ...wachten... en... wachten...Dus stuurde ik een HERINNERING .En het wordt weer ...wachten... en wachten ...en wachten...En dan vandaag KLAP OP DE VUURPIJL :LUMINUS ziet GEEN REDEN TOT BETWISTING van de factuur, want , volgens LUMINUS toch...LIGT DE FACTUUR IN LIJN MET DE METERSTANDEN OP HET OVERNAMEDOCUMENT !Meterstand op het overnamedocument : 174,67 , op de factuur 183,51...'t is 'maar' 5% verschil, in HUN voordeel uiteraard.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform