..Mijn ouders verlieten hun huis om naar een woonzorgcentrum te gaan. Hun huis werd verhuurd, met de huurder werd een overnamedocument getekend. Dat werd meteen bezorgd.Wat blijkt ? ER wordt op de eindfactuur door Luminus Energie TE VEEL aangerekend.Dus: ik legde klacht neer.Daarop kreeg ik na een tijdje een antwoord: ik moest eerst het overnamedocument bezorgen... Je weet wel hé, dat document dat ik al weken tevoren HAD bezorgd, en waar Luminus weliswaar voor electriciteit de correcte meterstanden had overgenomen, waardoor ze dus toegeven dat ze het document ook GEKREGEN hadden.Oké, scan maken, doorsturen en... wachten...en ...wachten... en... wachten...Dus stuurde ik een HERINNERING .En het wordt weer ...wachten... en wachten ...en wachten...En dan vandaag KLAP OP DE VUURPIJL :LUMINUS ziet GEEN REDEN TOT BETWISTING van de factuur, want , volgens LUMINUS toch...LIGT DE FACTUUR IN LIJN MET DE METERSTANDEN OP HET OVERNAMEDOCUMENT !Meterstand op het overnamedocument : 174,67 , op de factuur 183,51...'t is 'maar' 5% verschil, in HUN voordeel uiteraard.