Terug

Verkeerde meterstand in afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. N.

Naar: Luminus

22/06/2020

Beste,De meterstand van de electriciteit op mijn afrekenfactuur klopt niet met de waarde die ik doorgegeven heb via de website van Fluvius met bevestigingsmail. (04/06/2020). De meterstand werd binnen de 7 dagen na ontvangt van de brief ingegeven.Bij Fluvius hebben we uw meterstanden goed ontvangen voor het volgende verbruiksadres: HOOGSIMSESTRAAT, 18 , 3570, ALKEN• EAN: 541449200003855093, Meternummer 4790 (gas) : 13324• EAN: 541449206002763483, Meternummer 5906 (elektriciteit) : 59867Luminus rekent mij een meterstand aan van 62491.Ik heb de helpdesk (tel niet bereikbaar, chat niet beschikbaar) via mail proberen te bereiken maar ik krijg geen antwoord op mijn vraag.Ik heb een foto van de meterstand toegevoegd aan mijn email.Alles zonder enig antwoord van Luminus.Zo behandel je uw klanten niet.Graag uw hulp.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform