Terug

Verkeerde meterstand die leidt tot verkeerd bedrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Luminus

13/09/2023

BesteIk kreeg onlangs een afrekenjng van mijn elektriciteit van Luminus. Daarin stond dat ik 269,47 diende te betalen. Deze factuur werd gemaakt op basis van een verkeerd geschatte meterstand.Enkele dagen later kreeg ik een correctiefactuur war stond dat ik 444 euro zal terugkrijgen. Als ik deze factuur in detail bekeek, zag ik dat de originele, verkeerde, factuur meegenomen werd in de berekening van mijn nieuwe factuur. De originele factuur was verkeerd en toch gebruiken ze die om mijn eindtotaal te berekenen.. ik vind dit zeer discutabel en wil graag verheldering.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform