Terug

Verkeerde meternummer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. A.

Naar: De Watergroep

29/11/2023

Al enkele jaren staat er op mijn klantenadres de verkeerde meternummer gekoppeld. Elk jaar bij de meteropname bel ik jullie, geef ik dit door en geef ik de meterstand door van de correcte meternummer. Nu dit jaar is er een medewerker van jullie langsgekomen om de meternummers te controleren en aan de juiste adressen te koppelen. Daar moesten we speciaal van het werk voor thuisblijven. Maar na maanden krijg ik de vraag om de meterstand door te geven van wéér de verkeerde meternummer, deze nummer staat ook nog steeds in mijn klantenzone. Wanneer kan dit eindelijk rechtgezet worden? Ik heb moeite genoeg gedaan! Ik heb het gehad nu!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform