Terug

verkeerde meternummer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: FLUVIUS

23/01/2022

bij het plaatsen van de digitale meter in het appartement werden de meternummers verwisseld .ik beschik over zonnepanelen dus het verschil in groot en de gevolgen nog erger onder andere bij de afrekening van mijn vorige energieleverancier lampiris , ik heb dan contact opgenomen met fluvius en zijn hebben dan een controleur gestuurd die de fout heeft vastgesteld .uiteindelijk is hun fout nog niet volledig rechtgezet buiten dat de meternummers juist zijn , moet ik zelf aan mijn vorige leverancier bewijzen van mijn injectie voorleggen omdat de meterstanden op nul staan in die periode kunnen ze dat niet meer zien zeggen ze dus in tijde van de callcenters en de ondertussen al een tientallen telefoontjes en mails is dat een onbegonnen zaak , en zoals in mijn bijlage kunt zien is hun fout maar pas rechtgezet in juli 2021 en al mijn vorige leveranciers hebben dus de verkeerde meterstanden gekregen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform