Terug

Verkeerde matrassen geleverd!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: EMMA Matelas

22/09/2023

Op 22 juli ll. bestelde ik 3 matrassen, 1Hybrid van 140x200 die vrij snel geleverd was en in orde bleek te zijn, de 2 andere matrassen Hybrid Premium van 80x200 werden van naam veranderd in Emma Cooling Hybrid op de bestelbon na betaling van het verschuldigde bedrag. Die cooling hybrid matrassen kosten wel bijna 200€ minder dan die ik besteld had. Ik heb contact gehad met een bediende van Emma 3 weken vóór levering en die vertelde mij dat het om een interne fout ging in het bedrijf en dat ik die matrassen bij levering direct in retour moest meegeven met de courierdienst, wat ik ook gedaan heb!Ondertussen een mail gekregen dat ik de bestelling geweigerd heb omdat deze te laat geleverd werd, dat is uiteraard hun uitspraak niet de mijne! Wij zijn nu ondertussen 2 maand verder en nog steeds geen matrassen gezien of ons bedrag van 962,10€ niet ontvangen!Ik vraag mij af of dit de juiste manier van zaken doen is?Mvg Erik

Berichten (1)

E. V.

Naar: EMMA Matelas

03/10/2023

Beste,Ik wacht nu al 10 dagen op een antwoord van jullie en tevergeefs ook op mijn Hybrid Premiums van 80x200 waar jullie Hybride Cooling van gemaakt hadden en dat blijkbaar niet meer rechtgezet kan worden noch terug betaald! Ik heb dus bij gebrek aan medewerking van jullie mij genoodzaakt gevonden om testaankoop hierbij te betrekken om tot een oplossing te kunnen komen!Mvg Erik


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform