Op 22 juli ll. bestelde ik 3 matrassen, 1Hybrid van 140x200 die vrij snel geleverd was en in orde bleek te zijn, de 2 andere matrassen Hybrid Premium van 80x200 werden van naam veranderd in Emma Cooling Hybrid op de bestelbon na betaling van het verschuldigde bedrag. Die cooling hybrid matrassen kosten wel bijna 200€ minder dan die ik besteld had. Ik heb contact gehad met een bediende van Emma 3 weken vóór levering en die vertelde mij dat het om een interne fout ging in het bedrijf en dat ik die matrassen bij levering direct in retour moest meegeven met de courierdienst, wat ik ook gedaan heb!Ondertussen een mail gekregen dat ik de bestelling geweigerd heb omdat deze te laat geleverd werd, dat is uiteraard hun uitspraak niet de mijne! Wij zijn nu ondertussen 2 maand verder en nog steeds geen matrassen gezien of ons bedrag van 962,10€ niet ontvangen!Ik vraag mij af of dit de juiste manier van zaken doen is?Mvg Erik