Beste,
Ik heb op 21 juni een bestelling geplaatst bij Zalando met bestelnummer 11003118904655. Bij levering bleek dat volgende artikelnummers niet in de doos zaten: STH21A0SE-C11 en STH21G0MG-C11. Er zat wel een artikel in de doos die ik niet besteld had en hiervan heb ik zelf een foto doorgestuurd (zie bijlage).
Ik heb beide artikelen op 27 juni opnieuw besteld (11003119197195), maar dan teruggestuurd aangezien deze toch niey pasten. Artikelnummer STH21A0SE-C11 is dan niet verwerkt onder bestelnummer 11003119197195, maar onder eerder bestelnummer 11003118904655. Voor beide bestellingen staat er dus onterecht nog een bedrag open van 61,98 euro.
Ik heb hiervoor al meerdere malen contact opgenomen, maar ik krijg steeds te horen dat het onderzoek uitwijst dat alle artikelen correct zijn ingescand. Ikzelf heb voor bewijzen gezorgd van het verkeerde artikel, maar van Zalando kunnen er geen bewijzen geleverd worde.
Graag zou ik willen dat dit zsm wordt opgelost.
Mvg.
Liesbeth