Terug

Verkeerde levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Cool blue

18/01/2024

Beste, ik bestelde een console voor mijn zoon zijn x box, we hadden een briefje in de bus dat het af te halen was bij een postpunt in de buurt terwijl ik thuis was op de moment dat bpost hier was maar ze belden niet aan. Ik ga de volgende dag het pakketje afhalen en er bleken natte doekjes in te zitten ipv een console. Ik ben hierna naar coolblue in wilrijk geweest met de natte doekjes en de verpakking waar dit in zat. Daar hebben ze een onderzoek opgestart en is de console opnieuw besteld want die hadden ze niet op voorraad. Een aanral dagen later kregen we een mail dat dit was aangekomen dus ik terug naar coolblue. Daar zeiden ze dat het onderzoek nog niet was afgerond en dat we de console (129€) terug moesten betalen en dat het onderzoek waarschijnlijk wel inorde ging komen en dat we ons geld dan gingen terug krijgen van de tweede betaling van 129€. Een dag later kreeg mijn vrouw een mail van coolblue dat het onderzoek was afgerond en dat alles inorde bleek te zijn en dat we ons geld dus niet terug krijgen, dit wil zeggen dat we de console dus 2x betaald hebben omwille een fout of diefstal ergens onderweg van de afzender naar ons. Ik wou dan mijn natte doekjes waarvoor ik 129€ betaald heb terug gaan halen als bewijs omdat ik hier wel verdere stappen wou ondernemen en bleek dat ze die daar bij coolblue al gebruikt hadden om iets af te kuisen. De verpakking die ik ook had meegenomen hadden ze ook al weggegooid. Ik zou heel graag de 129€ die we teveel betaald hebben terug hebben want dit kan echt niet! Mvg Dave

Berichten (1)

Cool blue

Naar: D. D.

20/01/2024

Beste meneer De Rycke, We hebben je klacht goed ontvangen en gaan deze situatie zo snel mogelijk de nodige aandacht geven en opnieuw bekijken. Op dit moment hebben we nog niet alle informatie om meteen inhoudelijk te reageren. Zodra er een update is, nemen we meteen opnieuw contact met je op. Bedankt voor je geduld!Met vriendelijke groet,Noa van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On January 18, 2024 at 8:23 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform