Beste,Ik bestelde een iPhone11, maar kreeg een hoesje voor een iPhone13 geleverd.Een trackandtrace code heb ik nooit gekregen en ik kwam pas te weten dat mijn pakketje (het verkeerde) bij het ophaalpunt van PostNL lag, nadat ik de klantendienst had gebeld.Bij het openen van het pakket vastgesteld dat er een iphone hoesje in de doos zat ipv een iphone 11 toestel.Dit is reeds gemeld aan de klantendienst, maar sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Telenet stuurt het dossier door naar PostNL voor onderzoek, maar het probleem ligt duidelijk bij Telenet zelf. Een ongeopende doos met een label met correcte naam en adres. De fout gebeurde dus in het magazijn van Telenet.Vandaag opnieuw gebeld en ik zou het onderzoek moeten afwachten. Indien het toestel gevonden wordt, wordt het toch nog opgestuurd. Indien het niet wordt teruggevonden, volgt een terugbetaling. Hoe lang dit gaat duren kon de persoon van de klantendienst niet zeggen. Je wordt gewoon onvriendelijk afgewimpeld en wanneer je vraagt om een verantwoordelijke te spreken dan kan het niet volgens de procedure!Hier ga ik niet mee akkoord. Het gaat hier over de spaarcenten van een jongen van 11 jaar.Ik wil dus zo snel mogelijk de iphone. Neem desnoods een andere. Een kind van 11 jaar heeft geen boodschap aan een verkeerde levering en wil enkel hetgeen waarvoor hij betaald heeft.