Beste,Sinds september 2022 ben ik klant bij Eneco.Begin mei kreeg ik jaarafrekening (zonder hier bericht over gekregen te hebben om mijn meterstanden door te geven).Ze hadden dus een bedrag geschat… Dit geschatte bedrag was VEEL te hoog, namelijk 1096,68€, terwijl ik én zonnepanelen heb, én bijna nooit thuis ben. Ik heb ook navraag gedaan bij de vorige huurder en huurbaas om te kijken wat de vorige bedragen waren.Bij het bellen hadden ze mij gevraagd een mail te sturen, met foto’s van de meterstanden, wat ik toen ook meteen heb gedaan. Na meer dan 2 weken kreeg ik een mail waarop er weer gevraagd werd naar mijn meterstanden. Dat heb ik dan weer eens gedaan. Na deze 2de keer kreeg ik het telefonisch antwoord dat ze het naar de desbetreffende dienst gestuurd hadden en dat ik snel een antwoord zou krijgen.Een week later belde ik de facturatiedienst om te vragen wanneer ik reactie zou krijgen, en daar werd weer eens aangegeven dat ze mij alleen kunnen helpen als ze mijn meterstanden krijgen……Ik heb dan tot 3x toe foto's gestuurd van mijn meterstanden.Gisteren kreeg ik een correctie op de verkeerde factuur en moet nu nog veel te veel betalen.Dit lijkt mij niet de correcte manier om een credit te maken op een totaal verkeerd bedrag…Volgens mij zou de verkeerde factuur volledig gecrediteerd moeten worden, dan kijken wat de begincijfers waren vanaf inschrijving contract, kijken wat de eindcijfers zijn geweest aan de hand van de door mij gestuurde foto's, en kijken hoeveel ik daarvan al maandelijks heb betaald. Daarvan een eindafrekening maken... Lijkt mij simpel te zijn en dagelijks bij een dienst facturatie.Ik belde gisteren en kreeg iemand aan de tel die volgens mij niet echt wist wat hij mij moest antwoorden, en dat maakt mij echt enorm veel zorgen, want er wordt gespeeld met geld van de leden en dat is voor mij eigenlijk not done...Ik heb sinds begin mei al verschillende keren gebeld en gemaild. We zijn nu 8 juni en het is nog steeds niet opgelost. Ik probeer ook steeds een klacht bij hun in te dienen maar krijg constant het zelfde bericht zijnde fout opgetreden, probeer het opnieuwMij constant zeggen dat alle facturen on hold blijven is voor mij geen concreet antwoord...Ik ga in juli inwonen bij mijn vriendin en ben wat bang dat als ik mijn contract bij hun beëindig dat er dan geen prioriteit meer aan gaat gegeven worden. Hopelijk kunt u mij hierbij helpen en verneem graag als u bijkomstige informatie wenst.Mijn klantnummer bij Eneco is : 5454041325