Beste, Ik bestelde een dampkap bij Vandenborre en betaalde voor levering en installatie. De koker van de dampkap werd verkeerdelijk geinstalleerd: de onderste koker werd over de bovenste koker geschoven in plaats van omgekeerd. Hierdoor zijn er krassen aangebracht op de koker die aan de buitenkant moet zitten. Deze krassen werden verdoezeld door deze verkeerde plaatsing waardoor dit niet opgemerkt kon worden bij de plaatsing zelf. Ook werd de buis van de dampkap niet eens aangesloten, waardoor ik tijdens dit te bekijken opmerkte dat alles verkeerd in elkaar gestoken werd en er schade verricht werd door de installateurs.Vandenborre zegt tegemoet te komen aan 40 euro, de kost die we betaalden voor plaatsing van de dampkap. Echter kost deze dampkap 479 euro en vinden we deze tegemoetkoming een groot tekort gezien wij nu verder moeten met een beschadigde dampkap, beschadigd door de plaatsing door 'vakmensen van vandenborre'. Vandenborre ging opnieuw komen voor herinstallatie. Wij hebben een dag gewacht maar niemand gezien, na telefonisch contact kregen we niemand aan de lijn. Dit sleept nu ook reeds een maand aan waardoor wij belemmerd zijn in het gebruikt van onze keuken. Na hercontact met de consumentendienst liet men mij weten dat er geen gehoor gegeven wordt aan schade opgemerkt na de installatie, ook al zit deze verdoezeld door verkeerde installatie door de firma zelf. Dit lijkt ons zeer vreemd.Graag hadden wij een nieuwe, onbeschadigde koker voor onze dampkap of ten minste een schadevergoeding in proportie tot de geleden schade.met vriendelijke groeten,Charlotte Rigauts