Beste, enkele maanden geleden werden nieuwe digitale meters op ons adres geplaatst - Diegemstraat 3 te Zaventem.Ikzelf woon op gelijkvloers. Digitale meter die werd aangesloten bij mij is deze van het eerste verdiep met een enorm verbruik. Nu krijg ik de rekening voorgeschoteld ! Na 5x bellen ging er elke keer iemand langskomen, we zijn 2 maanden verder en nog steeds niemand gezien. Dit is gewoon schandalig en dat voor een overheidsdienst !Ik wordt nu door Luminus aangemaand voor een afbetalingsplan !!!! Terwijl dit NIET mijn verbruik is. Ik ga hier niet voor betalen ! JULLIE ZIJN IN FOUT en nemen GEEN ENKELE VERANTWOORDELIJKHEID ! Het zou bij jullie zelf moeten gebeuren dat jullie 2000€ moeten betalen voor iemand anders !Wat moet ik binnenkort doen ??? Leningen afsluiten om mijn huur te betalen door jullie schuld. Als dit niet wordt opgelost ben ik genoodzaakt advocaten in te schakelen en schadevergoedingen te eisen. Geen enkele manier om met jullie in contact te komen en een oplossing te krijgen. Jullie schuiven dit gewoon op de lange baan waardoor mensen financiële moeilijkheden gaan krijgen.GRAAG DRINGENDE OPLOSSING !Robert