Terug

Verkeerde informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

24/08/2023

Ik boekte mijn reis savonds op 22/08 daarna kreeg ik een mail waar instond dat ik geen verzekering had en geen bagage dus ging ik 24/08 naar tui in Sint-Denijs-Westrem. Daar werd ik zeer onvriendelijk geholpen en werd er mij verkeerde informatie verteld. De vrouw die er werkte schuifde alles in mijn schoenen en sprak met tussentaal. Ik koos voor een reisbijstandsverzekering omdat een annulatieverzekering niet meer kon. Daarnaast koos ik voor fly deluxe omdat we dan bagage hadden en ons stoel mochten kiezen op de eerste rijen en aan de nood deuren. Later kwam ik thuis en zag ik dus dat ik nog eens 22€ zou bij moeten betalen voor stoelen aan de nood deuren. Terwijl ik net fly deluxe juist daarom had gekozen. Ik belde naar de klantendienst van tui en kreeg als antwoord “die collega zal zich gemist hebben”. Ik vind dit onder alles hoe ik in het reisbureau ben behandeld geweest. Ik wens een tegemoetkoming in de kosten.

Berichten (1)

D. W.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

11/09/2023

Ik boekte mijn reis savonds op 22/08 daarna kreeg ik een mail waar instond dat ik geen verzekering had en geen bagage dus ging ik 24/08 naar tui in Sint-Denijs-Westrem. Daar werd ik zeer onvriendelijk geholpen en werd er mij verkeerde informatie verteld. De vrouw die er werkte schuifde alles in mijn schoenen en sprak met tussentaal. Ik koos voor een reisbijstandsverzekering omdat een annulatieverzekering niet meer kon. Daarnaast koos ik voor fly deluxe omdat we dan bagage hadden en ons stoel mochten kiezen op de eerste rijen en aan de nood deuren. Later kwam ik thuis en zag ik dus dat ik nog eens 22€ zou bij moeten betalen voor stoelen aan de nood deuren. Terwijl ik net fly deluxe juist daarom had gekozen. Ik belde naar de klantendienst van tui en kreeg als antwoord “die collega zal zich gemist hebben”. Ik vind dit onder alles hoe ik in het reisbureau ben behandeld geweest. Ik wens een tegemoetkoming in de kosten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform