Enkele weken geleden kwamen we naar jullie winkel voor een offerte voor een nieuwe zetel. Jullie vertelden ons dat we onze consumptiecheques konden gebruiken hiervoor. Maar volgens jullie was het echter een probleem dat er ook ecocheques op de kaart stonden. Deze moesten volgens jullie, bij nieuwe wet,op 0 staan vooraleer jullie aan onze consumptiecheques konden. Dit werd ons bevestigd door zowel de verkopers als 3 medewerkers aan de betaalbalie. Bijgevolg gaan we deze week iets kopen met onze ecocheques zodat we erna de consumptiecheques bij jullie zouden kunnen inbrengen. Hier wordt aan de kassa gevraagd hoe we wensen te betalen. We geven duidelijk aan met ecocheques en zien ook dat de kassamedewerker de knop Eco kiest. Eens thuisgekomen zien we na een paar uur dat het geld van onze consumptiecheques werd afgetrokken. Een telefoontje naar sodexo en zij zeggen daar kunnen wij niks aan doen. Ze lachen zelfs als we hun vertellen welke informatie we bij jullie kregen en zeggen hoe komen ze daarbij. Zij zeggen de fout begint bij Prenuptia. Gevolg wij zijn, door jullie onweten en foute informatie dubbel gestraft. We zitten nu nog steeds met een saldo van 200 euro aan ecocheques waarmee we niet direct meer iets mee kunnen doen. En bovendien zijn we nu ook nog eens 160 euro kwijt die we wilden gebruiken voor de aankoop van een nieuwe zetel bij jullie. Wat een teleurstelling.