Dag Nancy, Ik hoop dat u dit normaal doet, u klanten informeren als de herstelling niet ten goede kan worden uitgevoerd, want dit is bij mij dus niet gebeurd. Ik had mij de dag zelf voor de herstelling al een nieuw toestel aangekocht voor het geval dat mijn defect toestel niet te herstellen was. Dus tot de tijd dat ik iemand had gevonden om het herstelde toestel aan door te verkopen had ik de telefoon nog niet verder dan het "Hello" scherm opgestart. (nogmaals, ik rekende op een deskundigheid van de hersteldienst waardoor ik niet achteraf moet controleren of een herstelling goed is uitgevoerd)Ik heb vandaag verder gecontroleerd of andere onderdelen al dan niet defect waren. Die lijken allemaal naar behoren te werken... behalve het scherm. Omdat ik een nieuw toestel had gekocht kon ik dus vergelijken. In bijlage kunt u bestanden vinden die mijn onderzoek duiden. Het vervangen scherm is minder helder, de keuren zijn anders, en als je van de zijkant kijkt zie je alle kleuren van de regenboog. Als ik duw op het scherm (bvb voor 3D touch) dan zie je een verkleuring optreden. Dit lijkt op een minderwaardig scherm, u vraag meer dan Apple zelf voor u herstelling, en als dit met een minderwaardig scherm is kan ik dat zelf voor 40 euro vinden. Als mijn vorige bewering klopt dan is het schandalig dat u hier 199 euro voor vraagt. Ik eis dus nog steeds het volledige bedrag terug. mvg, Jens